Gepest meisje deelt filmpje op Facebook - Gva.be Heb echt gehuild toen ik het filmpje zag. Het is zo gemeen! Dit is trouwens het vervolg; Pesters Kayleigh van school gestuurd - Gva.be
Mijn dochter had niet een van die pesters moeten zijn want die was nog niet jarig geweest! Zo ontzettend zielig voor dit meisje
En dan nog iets waar ik zo ontzettend woest van word! Dit gebeurd verdorie op straat! Er rijden zoveel auto's langs en er staan ongetwijfeld meerdere mensen op die bus te wachten en echt NIEMAND die ingrijpt! Te walgelijk voor woorden vind ik dat! Ik had er op dat moment niet langs moeten lopen want ik had niet voor mezelf ingestaan.
Ongeloofelijk!! Zo zielig dat omstanders helemaal niets doen. Ik had er niet bij moeten wezen want ik had haar zeker wel even bij de kladden gepakt. Walgelijk weif!!! Ik vind het wel heel knap van het gepeste meisje dat ze ondanks haar autisme er niet op ingaat.
Heeft dat meisje autisme?? Dat heb ik gemist.Wat zielig voor d'r en voor haar moeder! De tranen schieten mij in de ogen en het liefste wil ik dat pestkopje zelf wat aandoen nu!
Ach wat heb ik met dat meisje te doen. Wat een lafaards zijn die pesters toch, bah. Je kan ze wel ik weet niet wat aandoen. Ik zag laatst ook zoiets maar dat ging over een oude vrouw in een bus, en allemaal jongens waren haar aan het pesten door middel van hele kwetsende en pijnlijke woorden. Dat ze dik is, dat ze waarschijnlijk geen familie had omdat die allemaal vast zelfmoord hebben gepleegd, en daarop barstte ze in tranen uit, want haar kleinzoon heeft zich 10 jaar geleden van het leven beroofd. Dat ze haar wilden bestelen en seksuele handelingen met haar wilden doen. Dit is het filmpje: Wereldwijde woede om vernedering oudere vrouw - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland] De kinderen hebben wel hun excuses aangeboden, maar ik vraag me af of het oprecht gemeend is. Als er niet wereldwijd zo'n ophef over gekomen was, dan hadden ze waarschijnlijk ook echt geen spijt, Ze waren er vast van geschrokken: Kinderen zeggen sorry tegen 'bus-oma' - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [Video's Buitenland]
zielige kinders... jammer dat niet iemand ingrijpt.. had er niet moeten staan... had haar hooft in haar achterste gestopt.. kakwijf
Wat een k*t wijven zeg. Gadverdamme. Als ik zoiets zie, zijn ze echt de sjaak. Zo ben ik een tijd geleden ook nog tussen een groepje gesprongen die 1 jonge pestte. Daar stonden volwassen mannen bij te kijken!! Was op een parkeerplaats bij de super. Heb diegene met de grootste bek bij zijn strot gepakt en vermeld dat hij rap moest oprotten. Dan druipen ze snel af. En daarna tegen diegene vermeld die keken, dat ze trots op zichzelf moesten zijn dat een vrouw dit moest afhandelen. Met schaamrood op hun kaken liepen ze weg. Daarbij, ik vind het nog veel erger om te zien dat het meisje het zo toelaat. Dat heb ik nooit gesnapt, en zal ik denk ik ook nooit doen. Ik hoop toch van harte dat mijn kinderen ze direct opvreten als ze gepest worden. *edit* hmm dat staat misschien een beetje lullig, maar vind het erg moeilijk om te zien dat ze zo blijft zitten.
Wat zou ik die pubers graag willen opzoeken en het zelfde doen wat ze bij dat meisje doen... En wat erg dat niemand ingrijpt..
Man, als ik hier bij was geweest. Jammer dat deze situatie niet voor mijn neus gebeurd is. Ik had dat kreng gepakt, en het filmpje om haar laten draaien. Is ze helemaal gek geworden..
Goed zo Aszz..!!!! Hier ook eens zo'n situatie geweest, waarbij een kind mishandeld werd door haar bloed eigen moeder, midden op de straat. Vlak daarvoor in de winkel, met oa de moeder en dochter en aantal mensen die toekeken, die ook in de winkel waren. Toen hadden er een paar het gore lef om te zeggen: Zo kijk die dan met zo'n lange lap om der kop, dat is zo'n terrorist. Heb toen ik er naartoe liep en die moeder op der plaats zette, ook nog gezegd tegen die mensen: Jullie moeten je schamen, net was ik de terrorist, en nu ben ik de enige die voor dat kleine meisje opkomt.. Niet om hoogmoedig te doen, want vele andere die het ook gedaan hadden.. Maar wat zijn dit kotsmisselijke mensen, die zou ik echt echt echt niet tegen moeten komen. Mn bloed kookt hier gewoon!
Je mag trots zijn op jezelf, inderdaad kijken veel mensen liever toe . Maar helaas gebeurt dit elke dag wel ergens op een school. Mijn beste vriendin werd op de basisschool regelmatig opgewacht na schooltijd om 'in elkaar geslagen' te worden :x. Ik stond er zelfs bij toen ze een keer tegen een meester zei: Ze hebben gezegd dat ze me straks in elkaar gaan slaan. Waarop de meester zei: wees blij dat ze je niet uit erkaar slaan, dat is nog veel erger ha ha ha, ze zullen wel een grapje maken... :x