in plaats van in ziekenhuis te gaan van mijn stad waar ik woon ben ik naar en europees ziekehuis geweest dus de beste en wat blijkt het? misschien een buitenbaarmoedijke zwangerschap het is niet vastgesteld want ze heeft het zakje niet gezien ....en het hcg is van 790 was het 1000 of hoger had ze mij vandaag nog geopereerd nu ziet ik er mee in tot zaterdag om weer een bloedafnaam te doen als het dubbel goed maar ze moet het zakje ook zien un de baarmoeder ..... mijn hoop zit erop ik heb al de indruk dat het niet goed ging aflopen vanaf de test al ! nu 2 dagen schrik hebben dat zou uitbarsten in mijn buik !
Och jee meid, wat erg voor je... ik kan me voorstellen dat je vreselijk geschrokken bent van dit nare bericht... kan niet veel zeggen behalve je heel veel sterkte toe te wensen... liefs mamatoB
Dus ze weten het niet zeker? Niet te druk om maken..Ik weet is makkelijk gezegd dan gedaan. In begin van me zschap dacht de VK ook dat ik een buitenbaarmoedijke zwangerschap had...Maar dat bleek niet zo te zijn en kijk ben nu inmiddels al 37 weken zwanger...Mischien ben je iets korten zwanger dan gedacht? Dat kan toch ook? In ieder geval sterkte meid, is geen leuk bericht...Liefs en knuf
He meis wat een naar bericht, ik hoop echt voor je dat het allemaal goed gaat komen .. duim voor je !
mamatob erg fijn dat je mij goede nieuws geeft ! en dat je nu bijna je kindje krijgt ! door je krijg ik wat meer hoop ! en denk toch dat het goed zal komen ... kusjes morgen ga ik nog een echo maken ! dan zal ik de antw geven !
hey meid Het was Jeanny5 die jou dit zei niet ik Ik wenste je alleen maar sterkte... Veel succes morgen, ik hoop voor je dat alles goedkomt! liefs mamatoB