Ik stond precies zo voor het schap hoor: Als er zoveel prijsverschil in zit, zal dat Syneo spul wel beter zijn. Toch eerst de Odorex meegenomen en voila: werkt bij mij echt super! Als ik hier ooit imuum voor wordt ga ik wel aan die dure rommel
Ik ben fan van die van Thermen! Ook een antitransprant behandelspray en werkt 5 dagen...maar bij mij zeker een week! DIe van Odorx werkt ook super...maar ik krijg daar vaak erge jeuk van. Die van Thermen is ongeveer 14,- euro!
Ik heb het niet erg maar merk wel dat als ik geen goeie deo gebruik ik sneller zweet. En das pas gekomen na m'n eerste kindje. Enige deo waar ik echt bij zweer is rexona cotton dry
ik zweette ook veel! vanalles geprobeerd maar niks werkte! maar Syneo5 is een wonder middel! probeer het niet te vaak te gebruiken.. maar bij mij werkt het super!! en als het niet werkt krijg je je geld terug
he deze behandeling krijg je vergoed als je een verwijzing van je huisarts hebt. Gewoon even informeren dus.
Syneo 5 is echt superspul ik gebruik het al jaren!! Odorex is voor mij te licht dus heeft geen zin, syneo is we duur maar je doet er lang mee en als je er echt zoveel problemen mee hebt als mij geef je die 18euro wel uit!!! Die botox doen ze nog altijd in het zk? Ik heb dit ook eens gedaan maar dacht dat het nu niet meer gedaan werd. Zo`n behandeling kost normaal iets van 200-300 euro!!!
He super! Dankjewel! Zal na de bevalling gelijk even een bezoekje brengen, want ik neem aan dat zoiets niet tijdens de zwangerschap kan.
Nou ik denk dat ik een goedkopere oplossing heb, alleen weet ik niet of het net zo goed bij jullie zal werken als bij mij.. In de zomermaanden zweet ik enorm veel.. oksels en onder mijn borsten (heb zware borsten). Mijn oplossing is heel simpel.. Talcpoeder..! en niet een beetje, gewoon lekker voldoende talcpoeder, heerlijk droog!
Ja! Cindy, daar zeg je wat! ik draag nooit open truitje, dus niet aan gedacht dan weet ik het niet! misschien heel licht talcpoeder smeren??
Ik herken het probleem ook Ollebolle (jij ook hier ), waar koop je dat talkpoeder dan?? En weet iemand of je dat spul mag gebruiken als je zwanger bent? (Dat je 's avonds erop moet smeren en dan een nacht moet laten intrekken?)
@marjolein, ik ben overal . Talcpoeder verkopen ze tegenwoordig niet meer in parfumerie zaken of drogistery.. wel van zwitsal, maar lekker geparfumeerde niet.. Bij toko's willen ze die weleens verkopen en via internet.. ik heb er iig veel baat bij en het ruikt heerlijk.. ik had de mijne in London toen gekocht..
Ik heb het gisteravond nog gebruikt en ik ben nu 30 weken zwanger. Ik heb er eigenlijk niet eens over nagedacht of je het wel of niet mag gebruiken, ik zou eigenlijk ook niet weten waarom het niet zou mogen...
Ja hoor het blijft gewoon zitten, bij mij althans.. proberen kan geen kwaad toch.. probeer het anders eerst met wat zwitsal poeder..
DE TIP : De nieuwe deo van Rexona...zit in een doosje verpakt...werkt als een trein! Ruikt heel lekker ook! Het lijkt wel een soort creme... moeite waard om te proberen!!! x
Ja had altijd van die plekken...vooral als ik het koud had..?) maar nu dus niet meer! Het beste werkt hij als je het 's avonds op doet en ook al douche je 's ochtends je blijft droog! Je moet alleen opletten met donkere kleding! Als je dat meteen aantrekt na het opbrengen heb je witte strepen! x