Ik kreeg een mail dat ik een geheim bericht heb van mijn broer. Komt gewoon echt van zijn emailadres. Als ik het wil openen kom ik op een website wat heet: http://geheime-berichten.com Mijn msn-gebruikersnaam staat er al in beeld, maar om het bericht te openen moet ik mijn wachtwoord eerst nog invullen. Ben wel nieuwsgierig naar het bericht. Is dit spam en kan ik het beter niet openen of is het iets onschuldigs?
niet openen... had dus ook een geheim bericht van me ex en ik was ook nieuwsgiering maar toen ging ik eerst googelen gelukkig..en kwam er dus achter dat dan je wachtwoord van je msn bekend word.. via google kon je het vinden op misbruik geheimbericht.nl MSN of hotmail gegevens | PC Hulplijn | 0900 - 5555533 | Computer hulp op afstand
ik heb ook zo iets gehad! van een email adres wat ik niet kende, maar ook dat geheime bericht en een link! heb niet op de llink geklikt, vertrouw het voor geen meter. dus ik zeg ook niet doen!
NIET OPENEN!!! Is foute boel. Vraag maar aan je broer of hij je een geheim bericht heeft gestuurd, het antwoord zal hoogstwaarschijnlijk "nee" zijn!! Phishingbericht waarschijnlijk. De kans zit er in dat ze zo aan je wachtwoord willen komen.
Ik ben ff gaan googlen en zag al een site waarop inderdaad staat dat ik het niet moet openen. Zie hier: misbruik geheimbericht.nl MSN of hotmail gegevens | PC Hulplijn | 0900 - 5555533 | Computer hulp op afstand Laat het dan maar een waarschuwing zijn voor jullie allemaal!
Ik heb pas per ongeluk zo'n bericht geopend. Kreeg ik van iemand die echt 1000x nadenkt voor hij een berichtje opent omdat hij spaansbenauwd is voor spam etc. Hij had 'm dus ook per ongeluk geopend (kan een keer gebeuren) en automatisch kreeg iedereen in zn adressenbestand ook zo'n mail, ik dus ook. Ook bij mij kreeg iedereen ook zo'n mail. Omdat ik dus inmiddels wist dat het ws. om spam ging heb ik gelijk iedereen gemaild het berichtje niet te openen....geen idee wat je allemaal voor rotzooi op je computer krijgt. Ik zou zeggen; NIET OPENEN!
is een VIRUS. Als je hem opent blijft jouw msn zonder dat jij online bent berichten naar iedereen in je hele lijst sturen van ik heb dit en dat gewonnen klik hier. Als je hem geopend hebt ! kan je het maar op 1 manier oplossen!! wachtwoord en geheime vraag veranderen !!! succes
Zo ik krijg echt de hele dag door berichten van iedereen in mn msn lijst.. Je hebt dit gewonnen en dat.. En een laptop en een iphone, blablabla! Helemaal gek word ik er van..
heb ook wel eens een fout gemaakt met mail en toen zat ik met een trojan horse en andere rommel opgezadeld. waarschijnlijk heeft je broer een gehein bericht geopend waardoor die berichten naar zijn contacten verzonden zijn. ik heb mn nieuwsgierigheid maar aan de kant gezet. wazige mail gooi ik meteen weg zowizo als ik de afzender niet ken. en idd die berichten met dat je zus en zo gewonnen hebt is zowizo dikke onzin....of dat je snel geld kan verdienen. ze lokken mensen gewoon met termen als: geheim, gratis, gewonnen, niet weggooien etc....
Ach wat hij met zijn pc doet kan me niet veel schelen. Hij laat het nogal afweten de laatste tijd bij de familie. Vooral daarom was ik ook wel benieuwd of hij echt zelf een bepaald bericht heeft gestuurd. Dus was wel nieuwsgierig.