Hallo dames, Geen idee of dit al eens gevraagd is, ik kon het in ieder geval zo snel niet vinden. Sinds ik zwanger ben, zweet ik ontzettend 's nachts. En dan niet een beetje, maar echt alsof ik koorts heb, mijn hele bed nat, dekens nat. Ik wissel zelfs in de nacht van pyjama omdat íe helemaal nat is. Voor de rest ben ik ontzettend misselijk, ik val iedere avond kots-misselijk in slaap met een emmer naast mijn bed. Geen idee of die misselijkheid verband houdt met het zweten? Nu vroeg ik mij dus af of jullie hier ook last van hebben? Is het een "bekend" zwangerschapskwaaltje?
Hier nog iemand wat er erg last van heeft! Sinds mijn 20e week dan wel. Maar echt erg, een pyama met lange mouwen kan ik gewoon niet aan. Dan meen ik bij wijze van dat ik stik en ik ben ook hartstikke nat incl ook de lakens. Nu dan maar eentje met korte mouwen. De verwarming in huis mag ook niet te hoog staan. Heb niet dat ik misselijk word maar wel dat ik het idee heb niet goed te worden van de hitte!
Niet zo extreem als jij omschrijft, maar ik heb het 's nachts wel veeeeel warmer en zweet ook meer inderdaad. Ik slaap al weken met een longsleeve aan omdat ik 's nachts onder de dekens uit kruip en vervolgens helemaal onderkoeld wakker word. Als ik in mn blootje slaap koel ik echt flink af. Mn man dekt me 's nachts nog wel vaak toe, maar ik slaap 5 nachten in de week alleen ( heeft hij nachtdienst ) en dan onderkoel ik weer. Maar zodra ik onder 't dekbed kruip komt voor mn gevoel 't stoom uit mn oren!