Van het weekend, toen het zo warm was zijn we met de auto weg geweest en Koen natuurlijk in de maxi cosi. Hij had een rompertje aan en een korte broek en een luchtig t-shirt. Toen we thuis kwamen haalde ik hem eruit en hij was echt helemaal klam! Voelde echt zweterig aan. Ik heb hem toen maar gauw die vieze klamme kleertjes uitgetrokken en lekker in zijn rompertje gelaten. Kan dit liggen aan de maxi cosi? Heeft iemand er een oplossing voor? Gr Otje
Lynn voelt ook altijd klammig als ze uit de MC komt. Het ademt ook totaal niet. Je kan van die badstoffen hoezen voor de MC kopen, die neemt wat meer vocht op.
Ik heb er ook een zomerhoes in, maar nog is Iman altijd bezweet en klam. Is helaas niets aan te doen.
bij prenetal heb ik ook iets gekocht wat je er nog in kunt leggen. Het absorbeert en de riempjes kun je er door heen steken. De kleur is zwart, weet alleen niet hoe je het noemt. Het is er ook voor grotere autostoeltjes. Het zweet nu stukken minder.
Die wil ik ook gaan kopen ons zoontje zweette altijd heel erg in de cosi en nu las ik van deze matjes in een boekje dus nummer 2 hoeft niet meer zo te zweten. Volgens mijn heet het merk Aerosleep.
Vorig jaar toen Evi net geboren was was het ook zo vreselijk heet. Ik heb toen telkens zo'n hydrofiele doek in de maxi cosi gelegd en dat hielp heel goed. Is lekker koel en neemt veel vocht op
Wessel heeft het ook. Ik ga het ook maar proberen met een hydrofiele doek hopelijk helpt het maar zo te lezen helpt dat wel.
Ik heb gisteren iets bij Prenatal gekocht om in de maxi cosi te leggen. Het is van Aerosleep en het heet "Anti Transpiration Layer". Kost 18.99 euro maar dit weekend is er bij prenatal 20 % korting. Scheelt dus weer. Ben benieuwd of het helpt! Gr Otje
He dames Tip Neem een badstofaankleedkussen en knip daar de gaten in voor de riemen. Gooi om de gaten een stiksel dan kunnen ze niet scheuren. Een stuk goedkoper als al die andere hoesen en je hebt ze ook nog in leuke felle kleuren.