wat zal het zijn?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Schilderijtje, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

Hallo dames.

een vraagje.
    ik ben nu ongeveer 9 maanden geleden bevallen.
    heb een paar x een korte cyclus gehad en nu weer steeds onregelmatig. en lang. ( voordat ik zwanger werd mmm gehad en ook al lange cyclussen )
    maar nu is mijn vraag:
    ik heb nu steeds midden in mijn cyclus soms wat later een klein spatje bloed vermengd met wit slijm. zou dat bijvoorbeeld van een eisprong kunnen zijn? heb het nu in 4 cyclussen gehad zomaar 1 spatje ( heb het voor mijn zwangerschap nooit gehad ) en nu had ik het de 30ste ( laatste ongie was 9dec )
    heb nu al wel al een dikke week wat menstruatie krampen wat ik ook zo vreemd vind. en wat gevoelige streek bij eierstokken,

( wij zijn trouwens niet bezig met zwanger te worden dus van een innesteling etc kan het niet zijn )

2. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ja dat kan! Ei kan een drupje bloed geven. Als ik jou was zou ik een kalendertje bij houden, dan weet je wanneer dat drupje precies is, op welke cyclusdag.

Voor sommige vrouwens werkt een zwangerschap/bevalling als soort van reset voor hun lijf. Dus ineens wel regelmaat, ik hoop het voor je! ;)

3. Schilderijtje

ja klopt ik had de eerste maanden na bevalling een soort van regelmaat. tussen de 22 en 35 dagen was toen de menstruatie. voor mijn doen heel kort.
    want voor mijn zwangerschap was het gemiddeld 65 dagen.
    maar helaas na een paar x korte mentruatie gehad te hebben is het weer terug geslagen naar langere van zo rond de 45.. alsnog korter dan 65.maar nog niet zo als het zou moeten.

ik heb zelf inderdaad ook vermoeden dat het van de ei was het bloed. omdat ik ook elke x bij dat spatje bloed soort cervixslijm heb..

het zou wel makkeijk zijn als het bloed de eisprong aangeeft.
    zo weet ik elke x wanneer ik ongie word;)
    voor als we voor een 2de gaan:)

ik wacht het even af of het klopt met de dpo dagen dat zou dan tussen de 12 en de 14 dagen ongeveer zijn.

4. Schilderijtje

ik heb nog even terug gekeken op de kalender.
    30 oktober menstruatie. toen 23 nov spatje bloed en 9 december pas ongie.
    op cyclusdag 25 dus dat spatje
    cyclusdag 41 mentruatie
    dat wil dus zeggen dat er 17 dagen tussen het spatje en de mentruatie zit. kan dat dan wel een eisprong zijn geweest?

nu dus 9 december ongie 30 december spatje bloed.
    cyclusdag 22 spatje bloed
    menstruatie in afwachting.. als ik van een lutale fase uitga van 17 dagen zoals de vorige cyclus zou het betekenen dat ik ongeveer de 15de mijn menstruatie kan verwachten?
    dan zou ik op cyclusdag 38 ongie moeten worden.

hmmm... beetje abracadrabra hihihi.

5. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik heb het na mijn 2e bevalling ongeveer een half jaartje gehad, tussentijds een spatje bloedverlies bij onregelmatige cyclus en dan ongeveer 2 weken daarna ongi. Een cyclus of 5-6 en toen verdween het weer en had ik mijn normale (regelmatige) cyclus terug van voor de bevalling.

Ik heb het ook een tijdje bijgehouden op kalender en zo kwam het patroon bovendrijven ;).

6. 2jees

2jees Niet meer actief

denk het wel. Gemiddeld na 14 dagen wordt je ongesteld dus 17 kan prima.

Deel Deze Pagina