Hoi dames, Ik moet nog 1 week tot de uitgerekende datum, maar ik heb zoveel energie. Ik heb genoeg aan 4 uur slaap, en ben daarna klaar wakker. Wat ik dan ga doen is het volgende: stofzuigen, poetsen, ramen doen etc... Dit vonden ik en mijn vriend wel grappig een aantal weken terug. Maar het probleem is nu dat het extreme vormen aanneemt. Als ik iets op de grond zie, moet ik midden in de nacht gaan stofzuigen, anders rust ik niet. Ik wordt gek als er hier iemand naar de wc is geweest, en reinig hem dan weer grondig. En waar ik me het meeste aan irriteer is dat ik niet alles meer kan, bv dweilen moet met een doek kruipend over de grond, anders wordt het laminaat lelijk, dit gaat dus niet meer...en mijn vriend vertikt het om het elke dag te doen, en dat is zijn goed recht, want hij heeft ook zijn werk nog, en het is ook absurd dit elke dag te willen. Alleen het maakt mij gek momenteel, ik hoop dat jullie tips voor mij hebben, hoe ik dit hele schoonmaak gebeuren naast mij neer kan leggen. Want ik doe niets anders meer , en blijf me aan alles wat ik vies vind irriteren.:x
Ik ken het verschijnsel niet, kan je ook geen tips geven. Wil je wel sterkte wensen, je klinkt gelukkig realistisch doordat je van je vriend niet verwacht dat hij het dweilwerk dagelijks gaat doen