Hallo dames, Ik heb een vraag: iemand bekend het wel zwanger zijn, maar negatief testen? Zo ja, is dat dan door middel van bloedtesten aangetoond? Alle informatie is welkom.. Liefs..
Ik heb 4 dagen voor mijn nod negatief getest en nu 2 dagen na mijn nod positief getest. De test is geen knaltest maar wel goed zichtbaar. Succes met wachten
Vriendin van mij test een week na NOD pas positief. Zal waarschijnlijk wel late eisprong hebben. Maar negatief blijven testen en toch zwanger zijn? Ik denk niet dat dat kan. Je lichaam moet HCG produceren anders wordt die zwangerschap niks.
Zit het in het weer ofzo zoveel dames overtijd en negatief testen Ik wacht ook nog steeds ben al 10 dagen overtijd en heb allerlei symptomen maar tot nu toe 2 keer negatief getest
Een keer heb ik pas een week na nod posi getest, dat was wel een leeg vruchtzakje, dus of het kwam door een laat ei, of doordat het een leeg zakje was.....
Ik ben ook overtijd en heb tot nu toe 2 negatieve testen gehad. Als ik naar mijn gebruikelijk cyclus kijk van 18 dagen ben ik nu 14 dagen overtijd. Maar vermoedelijk heb ik 7 november mijn ovulatie gehad en ben ik nu 4 dagen overtijd. Ik wil in het weekend misschien morgen weer gaan testen. Moet nog naar de winkel. Ik heb de volgende symptomen: -Gigantisch moe vooral rond 18 uur -slapenloze nachten -heel de dag honger, als ik dan niet eet, misselijk met kokhalzen -mijn borsten doen zeer (spierpijnachtig) -zin in appels en appelstroop -veel slijm/wit- verlies -sjacherijnig. Dus het kan bijna niet anders toch????????? x Lies
Lies.. Vervelend he dat wachten!? Ik heb: - zere borsten - hongergevoel, maar toch ook misselijk - soort buikpijn (ongi krampen, maar toch anders) - last van mijn darmen - voor 's avonds uitgeteld En nu over tijd... HELP! @ Ukoldaatje: hoe kwam je erachter van het lege vruchtzakje? @ Missy: wanneer ga je weer testen meis?
Nou net een test gedaan, negatief, alleen als ik een zaklamp eronder hou dan zie ik een streepje, is dat dan een indrooglijntje? Word echt gek van mezelf ben alleen thuis. het waren de testen van healthyfarm. 6 december moet ik naar de gyn ben benieuwd wat daar uitkomt, word echt niet goed van mezelf vandaag alweer dag 32 terwijl ik al 6 cycli had van 18-19 of 20 dagen. Snik snik
Sorry meis..ik ben bang dat dit inderdaad het indrooglijntje is.. Ik ken het met negatief testen. Dat is echt heel erg. Ik word er ook heel onzeker van. Ken ik mijn lichaam dan zo slecht? Ik heb gisteren een bloedtest gehad. TE weinig hormoon, negatief dus. Toch wilde de arts niet met zekerheid zeggen dat ik niet zwanger ben. Nu moet ik het weekend weer afwachten!
Ik durf eerlijk gezegd niet meer te testen aangezien het tot nu toe steeds nega is.. Morgen zit ik wel bij de HA en dan hoop ik dat ikmijn bloed mag laten prikken.. Maar ben zoooo moe en af en toe toeschietreflex in mijn borsten en gister kwam er zelfs uit 1 borst wat vocht en wat honger betreft zit ook alweer iets te eten wanneer ga jij weer testen?
Haha ik zit met hetzelfde probleem als jij. Continu die teleurstelling doet me niet goed. Ik denk dat ik zondag nog even test als ik dan nog niet ongi ben uiteraard.. Daarna maandag maar weer bellen! Ik hoop dat er wel snel duidelijkheid is. Ik zou het erg vinden om ongesteld te worden en heel erg teleurgesteld zijn, maar die onzekerheid vind ik nog erger!
Juist dat heb ik dus ook! Ik kan het niet zwanger zijn sneller verwerken dan deze onzekerheid.! En het gekke is we waren nu niet eens meer bezig met zwanger raken.. Vreselijke eraan vind ik ook dat je nu van alles gaat opmerken haha
Bullshit!!! Toen ik zwanger was van me dochter testte ik telkens negatief. Toen kregen we te horen dat de test positief was en gingen we 2 weken later naar de vk voor de eerste echo en wat bleek daar.... Ik was al 10 weken zwanger!!!!! Testte dus pas positief met 8 weken zwangerschap!! En nu heb ik een heerlijke meid rondlopen van 4 jaar Dus geef de moed niet op wat niet is kan nog komen
ja niet alles gaat altijd volgens het boekje, maar ik ga zelf altijd van het ergste uit om me zelf te berscherme zwanger of niet! succes
Nou heb toch wel een beetje hoop voel me nu even zoooo misselijk... Strakjes naar de dokter dus ben benieuwd is weer 2 dagen geleden dat ik nega heb getest (was overigens niet met ochtendurine). Zelfs mijn banner zegt dat ik toe ben aan een nieuwe banner whahaha Enige wat mij ook zo laat twijfelen is dat ik krampjes in mijn onderbuik heb en totaal geen gevoelige borsten alleen af en toe toeschietreflex... Oh ja en mijn temp vandaag is 37,1 dus weer omhoog gegaan Zucht
Het is zo raar allemaal, lichaam en geest werken niet goed samen! Wij waren er ook nog niet echt mee bezig hadden wel besloten om voor een 4e te gaan, maar gewoon spontaan zonder ovulatietestjes en tempen, gewoon gezellig. Dus ik had ook echt niet verwacht deze maand zo in onzekerheid te zitten. Maar ik heb liever een cyclus van 18 dagen als dit nu. Vandaag alweer dag 33, voel me nog steeds zwanger. Als ik het verhaal van Gooische mama lees krijg ik weer hoop! x Lies
Hi dames, Ben net terug van de dokter en ook daar was de test negatief Kan mij nu ook niet meer voorstellen dat ik zwanger ben helaas.. Maar goed nu is het even afwachten..joepiieeeeee
hoi allemaal, even een onzekere vraag.. Ik heb een gemiddelde cyc. van 29 dagen (meestal 28 dagen), maar vorige maand had ik een langere cyc. voor het eerst 31 dagen. Mijn laaste nod was op 28 okt. 11 nov. kreeg ik ontzettende kramp s'avonds(misschien eisprong/innestelling). 13 nov. was ik de hele dag misselijk met spugen erbij en 15 nov. was ik ook de gehele dag misselijk maar zonder spugen. De dagen daarna voelde ik niks meer kwa misselijkheid of kramp. Maar een week voor mijn nod voelde ik heel licht ongi krampjes 1 of 2 keer gevoeld, heb ik nooit een week voor nod? Ik voel dus eigelijk al twee weken lang dat er iets aan de hand is .. misschien zwanger..? Ook heb ik sinds gister veel meer blauwe aders op mijn borsten en mijn borstschijf doet soms licht pijn een beurs gevoel. Ik heb een test gedaan gister op dag 28. niet met ochtend urine maar in de middag, maar negatief heb sinds gister en vandaag een lichte ongi- gevoel/ krampjes maar geen bloed. Wat denken jullie? afwachten.. morgen testen? zijn er mensen die toch nog positief teste?
Hoi Ligakoekjuh, zo voel ik me al 3 weken, en tot nu toe alleen nog maar negatieve testen gehad. Zit vandaag op dag 33 of 34, ben even de tel kwijt. Tja het kan vanalles zijn, je lichaam dat je voor de gek houd, toch een zwangerschap, of gewoon de menstruatie die haar klok niet goed heeft staan. We wachten af. Groetjes Lisette