Wie heeft dit ook? Sinds ik bevallen ben, zweet ik ontzettend veel en ruik ik me zelf (door de deo heen). Dit had ik voor de bevalling nooit. Ben ik staat om me 3 per dag te douchen omdat ik me zo vies voel. Gaat dit nog over?
Hoi, weet niet of je net bevallen bent, zo ja, dan zijn het de hormonen Heb ik ook gehad, nu bij mijn 2e, dat heeft bij mij 6 weken geduurd. Bij mijn 1e ook gehad, gaat dus over.
Idd het gaat over. HEt is net alsof je de hormonen er letterlijk uit zweet vond ik destijds. Het is tijdelijk!
heb het nog steeds een beetje maar wordt gelukkig steeds minder. de eerste dagen was het echt verschrikkelijk. vooral mijn voeten, lag steeds met mijn voeten buiten bed
als je er echt iets tegen wilt doen.. ik gebruik nu een spray van therme. Dit doe je s avonds voor het slapen gaan onder je oksels (niet vlak van te voren gaan scheren!) en daarna heb je sowieso 5 dagen helemaal geen last van zweet.
Heb ik ook last van gehad, had de eerste dagen enorm warme voeten! Na een paar dagen inderdaad flink gezweet, en rook heel sterk. Denk dat het luie zweet eruit kwam na al die weken natuurlijk niet veel gedaan te hebben. Ook Deoleen wil nog wel eens helpen, is er in rollers en in een spray. Bij mij was het ergste met een paar dagen over.
Hier ook zweterige voeten, en een zweterige borst, vooral 's nachts. Ik lekte eerst ook veel melk 's nachts, dus dat was een lekkere natte boel in mijn bed elke keer...
Heb ik ook echt verschrikkelijk gehad, gewoon zelf helemaal nat haar, jakkes, maar het is over, gelukkig!
Zo voel je je ook als je opvliegers hebt denk ik. Ik wil iedere ochtend graag onder de douche. Nu 2 weken geleden bevallen en word wel minder.
Ja, gatver, ik heb dat ook.. ik word echt onpasselijk van mezelf, ik douche 2x per dag en de deo is niet aan te slepen, maar ik blijf stinken, bah bah bah..
Marriedgirl Nu 3 en een halve week geleden bevallen en sinds een week geen vieze luchtjes meer.....er is dus hoop