Hallo, ik ben nu 8 weken zwanger en heb rond de 5,6 weken wel last gehad van m'n buik, dat alles oprekte en t verplaatsen van m'n darmen maar verder heb ik eigenlijk tot nog toe nergens last van... Niet misselijk, niet erg moe(klein beetje) geen pijnlijke borsten(wel 3dagen wat gevoelig geweest maar nu niet meer) Heb alleen dat ik niet veel tegelijk kan eten omdat ik t gevoel heb snel vol te zitten... Maak me eigenlijk beetje zorgjes omdat ik steeds denk zit t wel goed zit t wel goed... Heb pas volgendeweek donderdag m'n eerste echo... Zijn er meer ladies die eig ook geen symptomen hebben?! Of ben ik alleen hahaha X vlinder...
Nee hoor meis, ik had dan wel iets meer "tekenen" als jou maar ook niet het hele standaart repertoire. Ik nu 12 weken en ik heb alleen maar obstipatie en gevoelige/grotere boobs gehad. En inderdaad af en toe een trekkerig gevoel in mn onderbuik (zelden). Dus ik zou zeggen; Geniet! En mocht t onverhoopt mis gaan dan kun je er zelf echt niets aan doen meis,nu druk maken help je zoiezo niet. Succes volgende week met de echo!!
Hallo Vlinder13, Ik had ook nog nergens last van toen ik zover als jou was, en het zegt helemaal niks, want ik ben zwanger van een tweeling, waardoor je alle symptomen dubbel zo erg zou moeten hebben, net als jij had ik ook alleen rond die periode last van het oprekken van de banden, en het verschuiven van ingewanden zeg maar. (Het verschuiven van ingewanden met de 5de of 6de week is trouwens wel heel vroeg, omdat ik een tweeling kreeg is dat proces wat eerder van start gegaan) Voor de rest komen de symptomen echt nog wel als je wat langer zwanger bent. Ik zou er maar lekker van genieten als ik jou was, je treft het alleen maar.
Dankjewel voor jullie lieve reacties!! Ti's gewoon zo vreemd as je niks voeld hahaha! Maar probeer er idd maar van te genieten nu En ik vond dat ook vroeg t verplaatsen van darmen enzo maar heb met 5,1/2 week verloskundige gebeld voor de afspraak en verteld dak pijn boven in m'n bui had en zij vertelde dat t dat was dus ging ik ermaar vanuit hahaha! Op naar volgende week dan maar en hopen op een goede uitslag! X vlinder
Ik had tijdens mijn eerste zwangerschap ook helemaal geen klachten hoor! Dat maakte mij ook erg onzeker, maar alles was goed. Uiteindelijk was ik erg blij met het feit dat ik me 9 maanden lang kiplekker heb gevoeld
Hallo Vlinder, ik ben nu 7,5 week zwanger en herken het wel, ook dat van de 5,6 weken.. Ik heb pas 4 juli eerste echo.. Ik heb alleen gevoelige/pijnlijke borsten en ben erg moe.. maar dat moe zijn zal ook wel een beetje te maken hebben met het feit dat ik nog maar 1,5 week hoef te werken en dan vakantie heb... ben blij te lezen dat er ook anderen zijn die weinig voelen... ben er toch wel beetje onzeker om.. Succes met je eerste echo!
Hier ook een die onzeker is omdta ik eigenlijk niet veel voel....... ben alleen erg moe.............. heb nog steeds een tik dat ik als ik iets dat ik denk shit straks word ik ongie heel vreemd ik weet t..................
Ik sluit me hier bij aan! Ook ik heb nergens 'last' van.. Ben nu iets meer dan 8 weken zwanger en sinds deze week al bijna helemaal geen symptonen Tot vorige week was ik 's avonds best wel snel moe, dat is nu al veel minder. In het begin rond de 5/6 weken had ik hele erge krampen, die heb ik nu al een tijdje niet meer. Het enige wat ik heb is een klein beetje gevoelige tepels en wat meer honger. Zei gisteren nog tegen m'n vriend; Zal ik anders nog een test doen? Maakt me echt onzeker dat ik zo weinig voel! Aan de andere kant heb ik wel een geruststelling dat mijn moeder ook nergens last van had. En de moeder van mijn vriend heeft echt de perfecte zwangerschap gehad (super gezond, nergens last van, echt op een roze wolk, 4 kilo aangekomen en een kern gezonde baby!). Hoop dat ik dat ook heb Ik heb mn echo op 7 juli, ook nog even wachten dus.. Vind het fijn om te lezen dat er dus wel degelijk meer meiden zijn die niets aparts voelen! We moeten eigenlijk maar blij zijn dat we niet iedere dag boven de WC hangen! (*klopt even af....*)
ik heb in het algemeen ook bijna nergens last van. wel misselijk geweest met 8 weken maar geen eenkeer over hoeven geven. ik ben 13 weken en nog niet overgegeven. wel wat misselijk en duizelig. alleen met week 13 heb je minder energie en heb je nergens zin in. en ben veel moe. hoeft niet bij iedereen zo te zijn hoor het is mijn eerste zwangerschap en maakte me in het begin ook zorgen. als je je echt zorgen maakt kan je mischien eerder terecht. veel suc6 xxxx
hoi hoi, Even fijn te lezen dat je niet altijd ergens last van hoef te hebben. Sinds afgelopen vrijdag weet ik dat ik weer zwanger ben. Helemaal happy natuurlijk! Maar ik heb echt ook bijna nergens last van. Wel een beetje opgeblazen gevoel, maar ik dacht zelf dus dat het kwam omdat ik ongesteld moest worden. Ik ben al moeder van 2 kids en bij die zwangerschappen wist ik al dat ik zwanger was vóór de test. Ben dus heel blij te lezen dat je ook (nog niet) zoveel last kan hebben van de welbekende kwaaltjes!
idem dito. bijna mijn eerste zwangerschap wist ik een paar dagen van te voren al dat ik zwanger was met mijn borsten, bij deze voel ik nog helemaal niets, behalve wat 'bandenpijn' zoals ze het noemen.
Ik heb ook nergens last van. Alleen wat gevoelige tepels, voor de rest helemaal niks. Ben pas 1 keer misselijk geweest en dat was ook maar een beetje eigenlijk. Ik heb afgelopen maandag de 1e echo gehad en gelukkig was alles goed!
Hallo! Wat fijn om dit te lezen.. Ik ben 5 weken en 6 dagen zwanger en voel ook haast niets.. Soms een trekkerig gevoel rondom mijn baarmoeder of een soort buikpijn (dit is normaal toch?????) Ik lijk wat meer moe te zijn maar heb ook een heftige week op mijn werk achter de rug dus dit kan ook daaraan liggen! Verder helemaal noppa, nergens last van! Ik heb wel 5 testen gedaan omdat ik er helemaal niets van geloofde!! Ik ben pas in april gestopt met de pil en dus in een keer zwanger geworden!! Ik ben erg onzeker omdat ik niets voel dus dit is wel fijn om dit te lezen!! Een fijne zwangerschap gewenst dames!
Hallo...... Ik ben dan nog niet zo ver maar heb ook niet zoveel klachten. Opgeblazen gevoel na het eten, grote borsten, sneller moe en wat gerommel in mijn buik!! Voel me soms ook wel wat onzeker maar wil hier niet in blijven hangen.............. @Mayke Nog heel erg gefeliciteerd!!!!!!!!