Zweten!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daan0201, 17 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi


    Ik heb het volgende 'probleem'; ik heb af en toe in het begin van de nacht dat ik me echt helemaal gek zweet. Dan moet ik soms wel 3 keer van shirtje wisselen. De 2e helft van de nacht heb ik er geen last van. Het is ook niet elke nacht maar ik heb het nu al een paar keer gehad.
    Ik heb geen idee of het bij mijn zwangerschap hoort, maar herkent iemand dit??

    Groetjes,
    Danielle
     
  2. Niet meer actief

    Nee danielle,

    Had van de week wel een nat shirt maar dat is weer een ander probleem. Mijn borsten lekken enorm en helemaal als er druk opstaat. Dus als ik er half op lig of iets tegen aan duw. En ik werd toen s'morgens wakker met twee natte plekken op mijn pyjama. Zag er wel een beetje komiek uit. Mijn vriend moest nogal lachen.

    groetjes martine
     
  3. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hahaha, nee Martine, als het bij mij daarvan zou zijn dan zou ik een eigen melkfabriek kunnen beginnen! :)
    Ziet er vast grappig uit, 2 natte plekken op je shirt :D

    Toch bedankt voor je reactie ;)

    Groetjes,
    Danielle
     
  4. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Ik ben normaal gesproken een ontzettende koukleum. Lig in de winter altijd met een flanellen pyama en sokken in bed, maar nu heb ik het heet heet heet. Het is niet zo erg dat ik van shirtje moet wisselen, maar lig wel in een zomerpyama.

    Zullen de hormonen wel zijn ;)
     
  5. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik heb het niet echt warm...Maar het zullen idd de hormonen wel zijn...Nou ja, als dat alles is! :D
    Verder nergens last van dussss ;)
     
  6. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik lig alleen in een hemdje in bed en dan nog ben ik flink nat van het zweet, terwijl ik idd normaal een koukleum ben, dus denk toch echt dat het met de zwangerschap te maken heeft, bij mij zeker wel!
    Ik heb het overdag ook een stuk warmer dan ik anders ben, loop zelfs de hele dag op blote voeten terwijl ik anders zelfs in de zomer nog op sloffen loop! Gr Carry
     
  7. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja ik heb er ook last van, niet dat ik me nou moet omkleden, maar het is wel allemaal lekker zweterig. Heel vreemd. Lang leve de hormonen ;)
     

Deel Deze Pagina