Puisten!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door onzewonders, 15 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Voor de zwangerschap had ik een onregelmatige huid met af en toe een beste knoeperd op mijn gezicht. Tijdens de zwangerschap het gaafste huidje ooit! Ik was zo gelukkig!! :D Na 18 jaar pukkeltjes eindelijk een gaaf huidje.

Maar helaas.... Nog geen 3 weken na de bevalling is het terug, en het lijkt wel erger dan ooit tevoren! Mien grindtegel is er niks bij!:x

Nog meer pukkelientjes hier?

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik ben ook een pukkelientje.
    3 maanden na mijn 2de bevalling werd ik voor het eerst ongesteld, nou je wilt echtniet weten hoe erg ik onder de puisten zit nu.
    Was bij mijn eerste ook.
    Werd weer wat beter zodra mijn hormonen wat meer hun balans terug leken te hebben gevonden.
    Vreselijk he zoeen voorhoofd als een grindtegel..

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Oh!! Ik hoop ook echt zo dat het beter wordt!! Baal als een stekker joh! 9 maanden lang was ik een stralende mama en nu ben ik een pukkelende mama!:x

4. Sweety88

Sweety88 Actief lid

14 sep 2012
    160
    0
    0
    NULL
    Heerlen
    Pff vervelend. Ik heb er elke maand last van als ik ongesteld moet worden. Een goeie tip; heb van de huisarts Eryacne gel gekregen (op recept) dit werkt heel goed. Mag ook tijdens de borstvoeding gebruikt worden. Wat ook goed helpt, is Tea Tree Oil van de drogist (stinkt wel enorm). Dit droogt de puistjes supersnel uit. Maakt niet uit welk merk je pakt. Succes :)

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Dan ga ik dat eens proberen! Thanx voor de tip!!

6. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik ben nu 22. Bij mij zijn de puistjes na de puberteit begonnen :( wat betekend dat ik er waarschijnlijk nog heel wat jaren last van zal blijven houden. Tijdens de zwangerschap is dit niet meer/minder geworden. Ik kan helaas geen spul tegen puistjes gebruiken omdat ik een gevoelige huid heb.
    Dan maar een laag make-up wanneer ik naar een feestje o.i.d. ga.

7. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Hier nog iemand pff word er gek van en heb al vanalles gebruikt en geslikt!
    Van ha na dermatoloog van crèmes tot ab kuren werd er gek van en weet ik hoeveel verschillende pillen (anticonceptie pillen bedoel ik) ik heb gehad
    Nu gebruik ik van de weleda de amandel reinigingsdienst melk en daarna weleda dermalotion. Ook heb ik dr weleda amandel dagcrème tot nu met goed resultaat.
    Ben benieuwd voor hoelang.
    Heb ik besteld bij bol.com mss een tip?!

Deel Deze Pagina