zweten

Discussie in 'De lounge' gestart door babs1980, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs1980

    babs1980 Actief lid

    2 nov 2006
    378
    0
    0
    het vervelende bij mij is dat ik heel erg in mijn gezicht zweet, en daar is dus helaas niks aan te doen.
    In ieder geval heel erg bedankt voor de reacties, ben blij te horen dat ik niet de enige ben die zo zweet, want dat gevoel kreeg ik wel een beetje hoor!
    en bedankt voor de tips van de deo, ga ik ook zeker een keertje proberen
     
  2. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Herkenbaar!
    Dat had ik ook hoor meid.
    Je lichaam moet uiteraard nog herstellen.
    Het is niet nisk voor je lichaam een bevalling.
    En de vermoeidheid die je lichaam heeft kan zich uitten in een zweetbui.
    Toen Lieve geboren was was het niet meer zo warm,was immers oktober en zelfs in de winter zweette ik me rot als ik aan het wandelen was haha
    Hoort erbij
     
  3. babs1980

    babs1980 Actief lid

    2 nov 2006
    378
    0
    0
    ja heb al meer gehoord dat het erbij hoort inderdaad.
    Maar vind het zo raar dat ik het nu zo erg heb en bij mijn dochtertje totaal niet.
     
  4. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Zoals elke zwangerschap anders is is elke herstelperiode ook weer anders.
    En dan het weer van de afgelopen tijd erbij maakt het ook niet minder zwterig haha
     
  5. maris

    maris Bekend lid

    6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Hallo dames,

    Voor zweten in je gezicht weet ik niks, maar voor onder je oksels heb ik wel een goede tip!

    Er is een vloeistof verkrijgbaar bij de supermarkt: Rexona extra Dry. Het zit niet in een roller of zo maar in een doosje (waar dan wel weer een flesje in zit natuurlijk).
    Je moet het eens in de 5 dagen onder je oksels deppen en gegarandeerd dat je daar dan niet meer zweet!

    Ik ben inmiddels (feitelijk door laksigheid) terug naar eens in de 2 weken deppen en nog steeds nooit een vochtig plekje te bekennen!

    Groetjes
    Maris
     
  6. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hier ook een die daar last van heeft.
    heb rexona extra dry gebruikt en moet zeggen helpt echt.
    Ɣlleen niet gebruiken als je net geschoren heb.

    jennefer
     
  7. Viona

    Viona Fanatiek lid

    12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ik had ook last van veel zweten de laatste tijd..zweette eerst ook wel maar stonk niet..schaamde me kapot. Toen heb ik ook Rexona gebruikt en weg was de zweet en geur :D
    (weet niet waarom ik het niet eerder heb gebruikt..want heb het altijd in huis :oops: )
     
  8. eve

    eve Fanatiek lid

    26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Hier nog iemand die erg zweet. Maar dan vnml op m'n rug en tussen m'n borsten. Kan dan echt kletsnat zijn. Had ik voor m'n zwangerschap totaal geen last van. Hoop echt dat het overgaat maar begin daar zo langzamerhand aan te twijfelen :(

    Ik bleek echter ook wat ijzertekort te hebben en ben toen Roosvicee Ferro gaan drinken. En ik moet zeggen dat daarna het zweten wel iets minder is geworden. Dus wie weet helpt dat bij jullie ook.
     
  9. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    volgens mij bedoelen jullie Odorex extra dry
     

Deel Deze Pagina