Zweten

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door josephinevh, 26 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Het is nu 13 dagen na mijn bevalling en vannacht werd ik badend in het zweet wakker. Herkennen jullie dit? Hoelang houdt dit aan? Ik had dit wel een week na mijn bevalling tijdens de stuwing, maar nu al 5 nachten niet meer...

2. smoothieluv

smoothieluv Actief lid

3 dec 2013
    109
    0
    0
    amsterdam
    Jep, herken het!! Ik heb er na 4 maanden nog steeds last van:)

3. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Ik had er na mij eerste bevalling ook een maand last van,best vervelend maar het is over gegaan.

4. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Ik was vannacht ook weer kletsnat helaas. Ik heb bijna dagelijks een schone pyjama aan. En, niet alleen daardoor ben ik nat, ook door mijn lekkende borsten 's nachts..

5. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik heb het ook een week of 10 bijna dagelijks gehad na de bevalling. En toen ik met de pil begon begon het zweten ook weer.

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Vervelend! Ik heb niet zo zeer het baden van het zweet maar wel een hele sterke geur :( echt vies ik kan m'n kleding dan ook maar 1 dag dragen. Dit had ik ook al toen ik stopte met de pil. Tijdens de zwangerschap werd het minder. Hopelijk gaat dit over!

7. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Ik henb nu nog steeds af en toe opvliegers. Echt een nare bijkomstigheid van de zwangerschap. Ben nu al 21 mnd geleden bevallen en af en toe dus nog steeds. Gelukkig wel minder als in het begin

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij de oudste nog maanden last van gehad. Bij de jongste gelukkig meer een week of twee. Het is heel vervelend. Paar tips:
    -Voor het slapengaan douchen en dan koud/koel eindigen.
    -Badlaken op je bed leggen en een hemdje aan. Naast je bed 2 of 3 schone badlakens en hemdjes leggen, zodat je 's nachts (bijv. bijeen voeding) kunt wisselen en weer droog verder slaapt.
    (Bij de jongste sliep ik op en ondereen badlaken. Dus als een soort sandwich. Lag heel irritant, maar was altijd nog beter dan een klam en koud bed.)

Deel Deze Pagina