Zweten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Babs1977, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Sofie zweet de laatste tijd best wel erg. Logisch ook natuurlijk met dat warme weer. Maar haar zweet begint nu ook echt te stinken. Naar grote mensen zweet zeg maar :D Ook haar matrasje stinkt naar zweet (bij haar hoofdje zeg maar). Dat had ze eerder nooit.
    Stinken jullie kindjes ook naar zweet? En klopt het dat ze daar eerder nooit last van hadden?

2. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Laura zweet ook wel, maar in haar kamertje hebben we een airco, dus daar zweet ze niet! Maar ik moet zeggen dat ik haar zweet niet vind ruiken! Misschien toch ff checken met de HA!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Robin zweet ook snel, maar ik ruik het nooit.

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Yep, heel herkenbaar.
    Volgens mij heeft ze dat zweten echt van mama, ik kan het ook vooral 's nachts en dat terwijl ik een echt kou kleum ben.
    Maar als Anouk 's middags dr slaapje heeft gehad dan is ze echt helemaal bezweet. 's Morgens valt het eigenlijk wel mee, maar misschien komt dat omdat het 's avonds nu koeler is dan overdag.
    Ik probeer Anouk wel dagelijks in bad te doen, het is helaas niet altijd mogelijk, maar zo blijft ze wel fris. Als ze 's middags zo bezweet uit bed komt gebruik ik zo'n washandje van Zwitsal om even haar nekje en eventuele andere zweetplekken even te verkoelen en te verfrissen. Ze ruikt dna ook echt wel frisser. Misschien is dat een idee?

Liefs,
    Duveldraakje

5. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Dus ze stinkt dan ook echt naar zweet?
    Maak me er een beetje ongerust over eigenlijk :(

6. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Dit hoef je cht niet te doen hoor. Het ligt ook gewoon aan het huistype van je baby. De een heeft een vettere huid als de ander, en zo heeft weer een ander meer last van bultjes. Maak je niet te druk.
    Het weer van de afgelopen dagen is ook zo vreemd heet en benauwd geweest, het is niet gek dat ze dan zweten.

Misschien een tip: 's avonds het badje wat koeler maken en insmeren met bodylotion. Dan is de geur al een heel stuk minder!

Succes!

Liefs,
    Duveldraakje

7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Een baby die naar volwassenzweet ruikt? Goh, daar heb ik nog nooit van gehoord.
    Jesse zweet ook wel veel, alstie z'n fles opheeft dan kun je de druppeltjes op z'n koppie zien, en ook alstie geslapen heeft is er onder z'n hoofdje vaak een vochtige plek, maar ik ruik het nooit.
    Toch maar even vragen.

Bestaat er geen baby-deo? ;)

Deel Deze Pagina