Hallo allemaal, Frederique is nu 12 weken en ik vind het moeilijk waar ik nou wel of niet heen kan met haar. Ik ben erg benieuwd of er mensen gewoon naar het strand gaan met zo'n kleintje of blijven jullie alleen in en om het huis? Gaan jullie naar een park of recreatiegebied en houden jullie de kleine dan onder een parasol of blijven jullie alleen onder bomen en in de schaduw? Ik ben erg benieuwd!
wij nemen jurre overal mee naartoe.hij kan het maar gewoon worden.altijd in en rond huis is ook niet altijd goed he? we zijn er zelfs al mee gaan eten(op een terras was dat)en hij vind het allemaal superplezant! nieuwe dingen om te zien. zee hebben we nog niet gedaan.... binnenkort eens doen
Als ze zo jong zijn kan je in princiepe je kindje overal wel mee naatoe nemen is mijn mening. Behalve het strand zou ik niet zo heel snel doen... veel zon, wind en water is dé manier om te verbranden. Denk dat insmerem bij zo'n kleintje dan weinig tot niet uitmaakt. Wel heb ik ondervonden dat het steeds lastiger word naarmate ze ouder worden. Ze creëren dan hun eigen willetje en als ze iets niet leuk vinden zullen ze dat laten bleiken ook Ik persoonlijk vind het dan niet fijn om met een brullend kind ergens naartoe te moeten, dus ik hou best veel rekening met Vigo. Tuurlijk is ook elk kind anders, dus ik denk dat je ook even naar de persoonlijkheid van je kindje moet kijken
lars ging en gaat overal mee naar toe, toen hij nog zo klein was lag ie meest in de wagen onder de parasol (ook op strand) nu proberen we alles, en als hij het echt niet leuk vind, gaan we weer weg
Je kan eigenlijk overal met je kindje naar toe. Toen Marleen 8 weken was, zijn we ook met haar naar het strand geweest. Het was toen echt bloedheet en op het strand tenminste nog een beetje verkoeling.
Bij ons gaat ze ook overal mee, maar ik ga toch nooit een dag naar het strand, heb het na een uurtje of 2 max. 3 wel helemaal gezien. Hier in de buurt gaan we ook wel eens zwemmen, we zetten haar gewoon in haar kinderwagen met parasolletje op het gras en plonzen dan zelf het water in.
Zo'n kleintje slaapt toch nog vaak dus veel van de omgeving zien ze nog niet he. Ik ga wel vaak wandelen met Louiza, zij in de wandelwagen waar ze erg makkelijk in slaap valt. Wij zijn al gaan eten op terras en hebben de wagen meegenomen, ook wandelen met de draagzak doen we af en toe. Heb een parasol boven de voiture hangen. En we zijn al gaan picknicken, zij slaapt dan rustig in de schaduw.
ik neem Amy ook overal mee naar toe. Boodschappen doen, naar de stad, langs bij vrienden. Het strand is een beetje te ver voor ons, maar door het bos wandelen doen we wel vaker. Amy vindt wandelen helemaal geweldig
Gewoon meenemen waar jij ook gaat! En een uurtje naar het strand kan best, als je je baby in de schaduw houdt en oplet dat er geen zand in het snuitje kan waaien. Ze worden er vaak erg makkelijk van als je ze veel meeneemt. Hoewel: als je merkt dat je baby te moe wordt van het heen-en-weer gesjouw, dan is het misschien iets te veel. Gewoon genieten!