Maclaren Quest of Techno xt??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 7nov12, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben overstag en heb besloten toch ook voor een buggy te gaan. Ook al zijn we nog enorme fan van onze Joolz. Die kan gewoon niet mee op vakantie en niet op de fiets.

Ik wil graag een maclaren. Veel mensen in mijn omgeving hebben daar een goede ervaring mee en een stukje duurzaamheid vind ik belangrijk. (met het oog op de toekomst )

Ik wil hem graag op de fiets mee kunnen nemen en eventueel in een bakfiets in de toekomst.

Ons kindje is bijna 8 maanden. Het hoeft dus niet geschikt te zijn voor een new born baby. Wel fijn als hij lekker in ligstand kan zodat hij een tukkie kan doen.

Gemak vind ik ook erg belangrijk. Simpel in en uit klappen en niet loeizwaar en of enorm groot.

We maken ook veel gebruik van onze draagzak (ergobaby). Het is voor erbij als dragen even geen optie is.

Ik twijfel nu tussen de quest en de techno xt. Wat kiezen jullie en waarom?

2. sjak

sjak Niet meer actief

Ik heb de quest, is maar vijf kilo, maar kan niet helemaal plat. Is een fijne buggy, ratelt niet zoals 'goedkopere' buggy's. Makkelijk mee te nemen, makkelijk in te klappen.
    Maar als ik nu de keus zou hebben, zou ik voor de techno gaan, alleen omdat deze in hoogte verstelbaar is. Wij zijn beiden lang (1,79 en 1,95) en de quest is eigenlijk net iets te laag.... Maar wij gebruiken hem ook alleen maar op de fiets of als we ergens heen gaan. Hetis gewoon veel makkelijker een buggy.

3. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Wij hebben ook de Quest, maar deze kan gewoon helemaal plat hoor! En wij vinden hem niet te laag. Mijn man is bijnab2 meter en loopt er prima achter. Wij zijn er erg blij mee in elk geval!

Deel Deze Pagina