Even advies nodig, ik ben op zoek naar een nieuwe 'zwevende' parasol. We hebben nu een gewone parasol die in een voet geplaatst wordt maar deze krijg ik alleen ternauwer nood in en uit de voet. Nu schrik ik nogal van de prijskaartjes van deze parasollen dus ik wil wel graag zeker weten dat ik geen miskoop doe. Vraag is dus wie heeft er (onlangs) ook een 'zwevende'parasol aangeschaft, wat was de prijs en wat zijn de plus- en minpunten. Ik wil een minimale doorsnee van 300 cm (liefst 400 cm) en hij moet 8 stangen hebben. Ik zie graag jullie reactie tegemoet, zodat ik wellicht een keus kan maken
Vorig jaar een bij de Karwei gekocht a 80 euro. Ik vond het echt een onhandig ding. Waaide steeds alle kanten op. Vorige week kapot gewaaid, dus hier een slechte ervaring. Wij gaan nu voor een pergola met schaduwdoek.
Ik heb er een van de werkkamp meen ik, prijs rond de 100,- vierkant van model. Mooie parasol, de voet vind ik wel een sta in de weg want hij kan hier niet in het terras ingebouwd worden.
hier ook geen succes met de zwevende parasol van karwei viel om of waaide alle kanten op meteen snel weer op mp gezet!
Ik heb er een bij cranenbroek weg. Was niet duur 6 jaar geleden heel stevig ding valt niet om of wat dan ook
Hier hebben wij grote tegels in de parasolvoet geklemd? Ik begrijp dus niet helemaal waarom hij bij anderen dan snel omwaait? Staat de voet dan wel goed klemgezet dan? Onze vorige zweefparasol had het na 8 jaar begeven. Onlangs een nieuwe gekocht. Ditmaal een ronde. Daar wel spijt van. Vind een vierkante toch mooier. Voor de rest bevalt een zweefparasol ons prima.
Hier ook ingegraven, dat is het probleem niet. Het probleem zit hier in de parasol zelf denk ik, het scherm kantelt zeg maar....
O ik zie dat hij 55,- is https://www.kwantum.nl/s/tuin/parasols-partytenten/parasols/tuin-parasols-partytenten-parasols-zweefparasol-tirana-taupe-0252014