iPhone,

Discussion in 'De lounge' started by xSNDY19x, May 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,816
    691
    113
    Female
    He dames,

zijn er meerdere die een iphone hebben en met 3G en met Wifi niet op internet kunnen komen momenteel?

Ik probeer al de hele tijd op internet te komen via me iphone maar hij doet het gewoon niet ;(

2. Tese

Tese Niet meer actief

Ja ik en ik heb nergens last van.

3. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,816
    691
    113
    Female
    hmm okee appart zeg

4. Justins mama

Justins mama Bekend lid

Feb 9, 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb al 3 jaar een iphone (eerst de 3 toen de 3g en nu de 4) maar nooit nergens geen problemen mee.

Heb je hem al gereset? En bij instellingen je wifi netwerk laten vergeten ed?
    Vertel even wat er precies is, krijg je foutmeldeingen? Dan kan ik kijken of ik iets voor je kan betekenen.

5. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Heb je hem al even uitgezet? En daarna weer aan natuurlijk ;)

Ook helpt het volgens mij soms om wifi uit en dan weer aan te zetten. Maar denk dat je met opnieuw opstarten meer kans hebt ;)

6. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

Dec 2, 2009
    1,816
    691
    113
    Female
    ik heb t al ontdekt meiden ;D!
    Ik heb 2 routers van ziggo in huis voor wifi internet omdat de ene het niet tot onze slaapkamer haalt! en we hebben 1 premium router in huis voor de laptop en normale pc. nu ligt die andere (die niet premium router) er schijnbaar uit want me laptop deed het ook al niet en de normale pc wel ;P dus ff op me iphone dat andere netwerk opgezocht en jawel hoor hij deed het!

haha stomme ik dat ik daar neit meteen aan dacht ;P

Share This Page