17 voor 25? Duur voor billendoekjes!! Je veegt er de billen mee af, gooit het in de container!! Oke, ze ruiken lekker, maar je kunt ook je kindje wassen met spul van Zwitsal, dan ruikt je kindje er ook naar Ik vind doe van de Etos heel fijn. Regelmatig in de aanbieding: 12 voor 10, dus voor 25 euro heb je er dan 30 verpakkingen!! Ze ruiken lekker, natheid is perfect, je trekt er 1 per keer uit de verpakking. Let wel op: de doekjes voor de gevoelige huid ruiken minder en zijn wat stroever. En, nog over die waardebon: ik zou er wat leuks van kopen. Desnoods allemaal badspulletjes voor je baby Maar geen billendoekjes. Dat gooi je toch alleen maar besmeurd in de containerv
als je wacht komt er nog een betere aanbieding. Ik zweer bij de zwitsaldoekjes en in een goede aanbieding zijn ze veel goedkoper dan de etosdoekjes. Ik kon mijn kindje niet met zwitsal wassen, omdat ze alleen neutral kon verdragen. De billendoekjes gingen wel goed en gebruikte die dus ook heel graag. Ik gebruik ze nu nog als snoetendoekjes.
In ieder geval bedankt voor de reacties!! Leuk om te lezen hihi ik zal de tips in me achterhoofd houden haha
Ach al die doekjes...ik vind ze ook niet altijd lekker ruiken (zeker niet nu ik zwanger ben ) maar het gaat toch gewoon om het schoonmaken. En ik heb nog nooit te droge doekjes gehad hoor! Heel af en toe zal een kindje misschien gevoelig reageren maar verder denk ik dat vooral de mama's vaak veel eisen stellen. Als ik doekjes nodig heb dan reken ik eerst uit welke het goedkoopste zijn en die koop ik dan. Pas was dan idd zo'n doos zwitsal, prima!
Zelf heb ik 2 voordeelpakken van zwitsal gekregen van mijn moeder, kostte 3 euro voor 2 van die giga-pakken Maar ik heb ook een probeerpakje van pampers sensitive liggen en een pakje van etos huismerk. Alle verzorgingsspulletjes heb ik van etos huismerk gekocht, deels om de prijs, deels om de goede reacties die ik erop lees en deels omdat het niet zo;n lelijke gele verpakking heeft Uiteindelijk is het toch een kwestie van uitproberen wat voor jou en je kleintje het beste werkt
Ik haal de zwitsal doekjes altijd bij Etos. Daar hebben ze zo'n plastic bewaardoos met 17 pakken voor 27 euro. Heb de eerste box gehaald toen ik 22 weken zwanger was ofzo (wist toen nog niet dat ze er altijd wel waren ) en die bleven prima!
Gebruik trouwens de zwitsal sensitive. Nooit iets anders gehad en ben super tevreden! Denk dat de klachten over 6 tegelijk pakken en droge doekjes voornamelijk over de gewone doekjes gaan en niet de sensitive.
Ik heb de laatste keer dat ik zo'n plastic doos met 17 stuks voor 27 euro kocht, de hele handel terug gestuurd naar Zwitsal... Ze waren compleet uitgedroogd en na elk doekje dat ik eruit trok, kon ik met mijn vingers gaan pielen naar het volgende doekje.... En dat waren de sensitive doekjes.... Ik vertrouw die enorme voordeeldozen sindsdien niet meer zo, het blijft veel te lang staan en daar drogen ze van uit.
Dat is echt bij elke beeb weer anders. Waar die van jou last van heeft hoeft de ander weer helemaal geen last van te hebben. Heb vriendinnen die erbij zweren bij die zwitzal doekjes. Maar zelf proberen kan natuurlijk zeker wel en is wel een goede tip alleen is dan nog de vraag of je beeb er wel of niet tegen kan. Dat weet je pas als je ze bij je beeb gebruikt. Ik heb ook zo'n aanbieding gekocht en heb 12 pakken voor 17 euro. Werkt het niet of is het niet fijn dan zijn ze toch ook zo weer op en haal ik gewoon andere.
Ja hoor, lang genoeg houdbaar! Maar koop er niet al te veel, want je weet niet wat jij of je kindje fijn vind. Ik hou zelf niet van zwitsal en heb ondertussen natusan, pampers en etos gehad. Die laatste zit ik nog bij. Bevallen goed en niet te duur!
hier wordt het wss van pampers, gebruiken ze denk ik ook int zh, en ik koop er pas als ik ze getest heb int zh wie weet is de kleine allergische eraan.