De washandjes zijn heel handig, maar ook heel prijzig... Ik was er eigenlijk alleen haar gezicht en kont mee...
ik doe damien elke dag om 5 uur in bad... met badolie van zwitsal... hij heeft verder geen last van zun huidje... die is heerlijk baby zacht...maar hij vind het echt zo leuk dus waarom zou ik hem daarvan weghouden? zie filmpje : http://www.dropshots.com/day.php?userid=167465&cdate=20061020&ctime=004756 hij heeft ook een erge droge gezichtshuid.. en smeer hem sóchtend en savonds in met zwitsal vernix lotion... dat is lekker vettig... en dat trekt goed in... merk nu (na week gebruiken) dat die harde wangentjes weer lekker babyzacht worden... en dat is de bedoeling natuurlijk...[/url]
Handig hoor zo'n "stëun"in zijn badje. Deze ga ikook voor Yassir aanschaffen lekker makkelijk. Hoe heet zo'n ding eigenlijk
aaah wat een lekker ventje zeg. Dus ik zie dat het best handig is zo badsteun, heb er zaterdag nog mee in mijn handen gestaan! Ga hem morgen maar toch halen, zie dat hij het zo naar zijn zin heeft en dat het goed gaat. Nu even kijken wat sem ervan vind, hij is gek op badjes en sparteld en spetterd lekker in het water hahaha
Ik ben zaterdag bij prenatal in rotterdam geweest en daar hadden ze alles met korting 20% en ze verkochten zo badsteun ook! Weet niet of ze bij iedere prenatal korting hadden en of het nu nog is natuurlijk! Maar het is best een handig ding en je kind hoef dan niet meer zo ondersteund te worden!
inderdaad heb hem uhm 3 mnd geleden gekocht bij prenatal (toen 14.95) toen hij net geboren was heb ik hem overigens niet gebruikt.... pas na 3 wkn, toen kreeg ik ook een lamme arm onderhand... hij staat nu lekker op zun hoogste stand... de eerste keer in het steuntje was ie niet al te blij trouwens... was even wennen denk ik.. maar de tweede keer spetterde hij enorm... en naar mijn idee vind hij het steeds leuker... en voor mij ook.... kan hem nu rustig wassen en observeren.. nu is het ook leuk voor mij om hem in bad te doen... geen gedoe enzo.... vandaar dat ik hem elke dag in bad doe... waarom niet... het kan geen kwaad smeer hem goed in,... en zun huidje word/is niet droog... en hij vind het geweldig... het badje is de tijd van de dag dat hij de hele tijd vrolijk is
Joey gaat bijna elke dag in bad, soms sla ik een dagje over. Ik doe eigenlijk altijd alleen water in het badje, of bedtime bath van natusan, dat vind ik zo heerlijk ruiken. Verder gebruik ik nog niks, als ik Joey al ergens mee insmeer dan is het 1x in de week met bodylotion. Ze zeggen dat het juist niet zo goed is een gezond babyhuidje met vanalles in te smeren, dus ik ben gewoon zuinig. Ik smeer wel en olie het badje wel, maar met mate
Misschien een beetje een rare vraag hoor, maar hoe maken jullie het badje schoon? Er blijft altijd zo'n vettige laag achter die ik met alleen water niet weg krijg. Iemand tips?
ik heb ook het badstoeltje/steuntje gekocht ideaal vind ik het en rene vind het ook heerlijk in bad. nu kan ik hem langer er in laten eerst kreeg ik een lamme arm en last van mijn rug en nu niet meer geweldige uitvinding hihi. ik maak het badje ook steeds schoon met een sopje afwasmiddel en een keer in de week met dettol(ruikt zo lekker.)
Hallo, Jasper gaat elke dag in bad, hij vind het heerlijk en zijn huidje is lekker zacht. Ik heb een vraagje over de badsteun: kun je die groter maken. Heb er laatst ook op staan te kijken, maar Jasper is erg lang en ben bang dat hin er zo al niet meer in past.