Hier ook even geprofiteerd... 3x schuimbad 400ml 1x slaapzacht bad&wasgel 400ml 3x badolie 200ml 1x haarlotion 200ml Voor maar 20,- euro totaal! Korting was 24,39 euro, nice!
Bedankt voor de tip! Ik had de folder wel gezien, maar was niet tot me doorgedrongen. Maar nu dus ook oa 2 flesjes badolie gehaald, slaap zacht en eucalyptus. Dan scheelt het toch flink!
moest er morgen toch naar toe, ook ff inslaan voor baby en big boy (gebruik zelf de olie stiekum ook, dus gaat hard op hahaha)
Dankje wel voor de tip! Ik heb 8x badolie van 7,59 nu voor 2 euro 5x mama buikbalsem van 6,60 nu voor 2 euro 1x Adem vrij van 4,06 nu voor 2 euro 2x mama bad en douche van 4,77 nu voor 2 euro 2x Bodylotion van 5,29 nu voor 3 euro 1x droog huidje bodymilk van 4,93 nu voor 2 euro Totale korting: 78,25 op de 2 euro producten en 4,58 op de 3 euro. De vrouw was ook nog lief en gaf me nog eens 20% op alles omdat ik net na 6 uur er was Dus totaal prijs: 40 euro - 20% = 32 euro
Jaaa, ik heb ook: 3 badolie 1 rijke olie 1 shampoo 400 ml 1 slaapzacht 400 ml voor 14 euro, min nog 2,80 omdat het vipkoopavond was... 11,20!!
de schappen waren redelijk leeg maar toch totaal zn 50% korting op 4x 200ml en 1x 400ml. voor zn 13 euro klaar voor de baby blij
Jaaa goede tip!! Billendoekjes kreeg ik niet mee bij etos helaas dus hopelijk lukt dit wel! Die olie ruikt zoooo lekker....
Het is geen op=op reclame en hij loopt volgens mij 2 weken dus tot de kerstdagen dus gewoon bestellen wat je wil hebben
ook gelukt! voor 25 euro, met 33 euro nog wat korting. geniaal dit. Ga zo nog meer buikbalsems halen. Badolie heb ik nu wel genoeg (heb er zelfs nog een overgelaten hihihi).
Overal waar ik geweest ben was de badolie al op. Maar hij staat ook in de volgende folder, dus hoop dat er nog wat nieuwe voorraad binnen gaat komen.
dankzij jullie tip ben ik geslaagd voor de hele ''paarse'' lijn van zwitsal! de badolie, badcreme en bodylotion. bij mekaar voor 7 euro nog bedankt!
Hier zijn ze nergens te koop, bij alle kruidvats zou gisteravond nieuwe levering komen en vanmorgen om 09.00 meteen geweest maar niet geleverd, terwijl het wel leverbaar was volgens het bestelsysteem. Ben wel naar 5 winkels geweest van kruidvat maar nergens, beetje flauw. Volgende week komt het weer binnen, maar er moet dan wel de normale prijs betaald worden is gezegd. Ja dan houd het op hoor....
Zo heb flink ingeslagen. Zag er leuk uit die korting op de bon. Hier hadden ze er nog genoeg waar ik nu ben geweest.
Ik heb ook 3 flessen Moest kerstpakket ophalen en rijd langs een kruidvat, snel even binnen gelopen en er stonden er nog 3. Ik dus ook blij