Gewonnen babytrolley

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Pompeltje, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze heb ik hier gewonnen:

Zie hier:

http://www.zwangerschapspagina.nl/winnen/434875-win-deze-week-babytrolley-t-w-v-44-95-a.html

Nu hebben wij onze zoon toch eerder over gedaan naar een groter autostoeltje en hebben we deze dus nog helemaal niet gebruikt.
    Aangezien ik hem zelf gewonnen heb hoef ik er geen geld voor maar maak ik liever iemand anders er gelukkig mee die het goed kan gebruiken.

Het enige wat ik dan wel vraag is een vergoeding van de verzendkosten. (pakket post)

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb er geen interesse in maar wil je een groot compliment geven dat je hem gewoon weggeeft!
    Zeker in deze tijden waarin iedereen overal wel wat voor wil hebben!

Dikke pluim!:)

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

gaaf! Mijn schoonzus met gewrichtsklachten zou t goed kunnen gebruiken. Ze is nu nog 6 weken zwanger tot ze geboren wordt. Maar ik vind dat iemand met weinig geld voorrang heeft. Mocht je hem niet kwijt kunnen wil ik hem best overnemen tegen pakket kosten.

4. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Heb je een berichtje gestuurd ;)

5. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga vanavond antwoorden :)

Nu even druk met de kids. En als ze op bed liggen even wat meer tijd.

En pinguin72 bedankt voor de pluim. Maar iets wat ik gratis krijg, geef ik graag gratis weg en net wat je zegt zullen vast (aanstaande)moeders zijn die het hard nodig hebben ivm gezondheisproblemen oid. Dus dit voelt veel beter aan dan verkopen :)

6. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Super dat je dit doet! :)

7. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het goed is, is hij vergeven meiden.
    Ik heeb de eerste gepakt die mij een bericht gestuurd heeft en na ook haar verhaal gelezen te hebben weet ik zeker dat ik er iemand heel gelukkig mee gemaakt heb.

Voor wie me ook prive berichten gestuurd heeft sorry maar vond het, het eerlijkste de eerste die een bericht gestuurd heeft hem aan haar te geven.

Deel Deze Pagina