Zwitsal billendoekjes... goedkoop?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sugarblossom, 13 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik zie in de folder van C1000 Zwitsal billendoekjes staan. Een doos van 8 pakken voor i.p.v. €21.12 nu €14.00. Is dit goedkoop? of kan het nog goedkoper?

Alvast bedankt!

2. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Dat is idd mooi.goedkoop ....

T kan nog goedkoper alleen dan van een ander merk ;) .. wij hadden altijd.zwitsel of pampers.doekjes .... Tijdje.geleden een pak.gekocht.bij de hema en ook.die doekjes.zijn ontzettend fijn... 1 euro per pak

3. Lady7

Lady7 Niet meer actief

79 cent bij de action.. voor mij de reden om geen zwitzal te gebruiken...

4. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Ik zweer bij kruitvat. Heb etos en pampers ook geprobeerd, maar vind pampers wel goed maar duur en etos vind ik niet fijn.
    Kruivat kost in de aanbieding ook 1 euro per pak (72 stuks)

5. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Mijn zus en verschillende collega's zweren bij Hema billendoekjes, veel goedkoper dan Zwitsal en schijnbaar net zo goed.

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    bij kruidvat hebben ze vaak van die grote dozen met 12 pakken voor 17 euro van zwitsal

7. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    wij hebben altijd etos billendoekjes. Bevallen prima en ook vaak in de aanbieding!
    Merk niet zoveel verschil met zwitsal billendoekjes..

Maar 14 euro voor 8 pakken is voor zwitsal begrippen niet duur :)

8. Blays

Blays Niet meer actief

Dat is inderdaad niet duur!
    Ik vind Hema doekjes droog en die van de Kruidvat plakkerig en niet zo lekker ruiken ;)

Die van de c1000 zelf vond ik wel fijn, ook lekker ruiken. En die kleine witte pakjes van de Action die per twee zitten voor 84 cent vind ik ook heel fijn! De rest van action en zelfs dezelfde verpakking maar dan groter vind ik ook niet fijn haha.

9. Jomy

Jomy Niet meer actief

Deze week zijn de kruidvat doekjes in de aanbieding: 12 pakken voor 11 of 12 euro...

Weet nog niet of ze fijn zijn maar hoor er wel goeie verhalen over. Heb ook wel wat zwitsal en pampers om uit te proberen maar hoor veel dat die te 'nat' zijn... Ach, we gaan het mee maken :p

10. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    Laatst waren ze bij de etos twee dozen voor 14,- was ern foutje:) meteen voor een jaar doekjes ingeslagen haha

11. Esje87

Esje87 Actief lid

17 jan 2012
    281
    1
    0
    Amsterdam
    Ik heb laatst bij de Makro 4 dozen van Huggies billendoekjes gehaald.
    Per doos waren ze in de aanbieding voor 5,45!!!!! Ipv 18euro. En zitten 9 pakken in. Dus kan wel ff vooruit!

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hier altijd 12 zwitsel pakken voor 17 euro bij kruidvat dus nog goedkoper dan 8 voor 12 euro maar dat is ool al goedkoop :D

13. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    laatst bij de kruidvat een doos gekocht waar 12 pakken in zaten voor €17 dus nog goedkoper als de aanbieding van de C1000 nu.. Ik houd altijd kruidvat in de gaten :)

14. ProudMama90

ProudMama90 Actief lid

28 jan 2013
    209
    0
    0
    @Esje
    Hoe kom je in de Makro?
    Kun je daar gewoon naar binnen, of alleen met een pasje?

15. I love my baby

I love my baby Niet meer actief

Ik koop altijd zo'n opbergbox met 17 pakken voor 28€ bij de etos.
    Is dus net iets goedkoper als jouw 8 pakken voor 14€. En dan heb je er zo'n handige opbergbox van zwitsal bij, heb dr al 3 en bewaar al zijn kleertjes erin die te klein zijn geworden :)

16. I love my baby

I love my baby Niet meer actief

Kijk andrs ff op voordeelmuis.nl, dan merk: zwitsal, winkel: etos.
    Bij de oude aanbiedingen staat er een voorbeeld van. Deze aanbieding komt regelmatig terug!

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Met pasje.

Ik haal ze altijd bij het kv, die grotere dozen, dat is nog goedkoper.

18. Onje

Onje Niet meer actief

Aanbiedingen van Zwitsal zijn er bijna iedere week ik zou eens beginnen met 1 pakje wie weet kan je meisje helemaal niet tegen zwitsal ?

19. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Joyce89
    Ja dat heb je ook nog. Vind je het lekker ruiken of niet. Ik heb Action baby doekjes van Bébé dacht ik oh die stinken chemisch vind ik. Soms heb je dat hé?

Bedankt allemaal voor jullie mening en antwoord op mijn vraag! :) Ik twijfel nu om ze te kopen en Etos of zo niet even goed is als Zwitsal zoals sommige hier al zeiden. Moet het eens uitproberen denk ik. Dank jullie wel!

P.S.

Onje
    Ja je zegt het... ik ga het niet kopen. Ik probeer wel even eerst een ander merk en mocht ik Zwitsal fijn vinden komt er vast nog wel een aanbieding van ;)

20. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland

Handig! Ga ik even doen, deze site kon ik nog niet. Dank je :)

Deel Deze Pagina