Is er iemand die de lascal maxi buggyboard op de quinny buzz 4 heeft zitten? Wil iemand een foto plaatsen van hoe deze bevestigd zit? Ik kom er namelijk niet uit
Geen ervaring mee maar moet even mijn ervaringen hier over kwijt Wat een rot ding is dat meerijdplankje..als ik mijjn dochter hier op had staan en ging bijvoorbeeld de supermarkt in dan viel hij gewoon om omdat die wieltjes niet lekker rijden op dat soort ondergrondenEn dan moet je er ook de hele tijd schuin achter lopen... Hoop dat het jou beter bevalt
Het is te doen....heb destijds ook flink moeten stoeien. Helaas geen foto voor je. Adapters op verschillende manieren bevestigd, totdat ik de juiste positie had. De uitsparingen, waar het board in klinkt, kunnen gedraaid worden hè, voor de juiste stand, zodat het board erin kan klikken.
Ik heb ook dit buggyboard gehad op onze quinny buzz, je kunt ze aan het onderste stangetje vastmaken naast het tasje. Helaas is dit het enige buggyboard dat er op past en het is verre van ideaal. Ik vond het ook erg zwaar lopen, mede omdat het board zo ver naar achteren uitsteekt en je er bijna naast moet lopen. Gelukkig heb ik nu een bugaboo en daar past dit plankje beter achter. Succes!
Mij werd verteld dat die niet op de quinny buzz past,maar er binnenkort wel een universele op de markt komt ( verteld bij de babydump ) Anders gewoon naar de winkel toe gaan
Hij past echt. Wordt ook als enige overal geadviseerd voor de Quinny. Vreemd dat ze dat bij de Babydump niet weten.