Net bij de Etos geweest om deze aanbieding mee te nemen, kost 1 doos 24.44. Volgens de folder 48.89.. Het meisje bij de kassa heeft er handmatig 24.44 afgehaald.. nu dus 71 cent per pak betaald. Dit lijkt mij niet de bedoeling maar voor mij wel lekker.. Durf alleen niet terug om er nog neer op te halen, stel dat ze me herkend
Nou volgens de folder kosten twee dozen 48 89, niet 1 doos. Maar je hebt dus twee dozen meegekregen voor 24 44 ?
Ja, ik zat in de auto en dacht. Shit, had meer mee moeten nemen. Volgens mij klopt die prijs in de kassa dan niet. Dit is echt heel goedkoop
dan zou je dus 1 doos kunnen halen voor 24,44? als dat zo in kassa systeem staat? en dan idd 2 dozen voor 48,89 zoals aanbieding is.. maar omdat kassasysteem het fout heeft staan dan heb je als je niet oplettende kassamedewerker treft mzzl ja
Ze dacht dat ze zelf goed oplette denk ik, ze heeft er uit zichzelf 24.44 afgehaald. Zit nog even te denken of ik nog een keer ga
Je kunt er idd net zo goed 1 halen want ze scannen 24,44 Hier was de dame wel zo slim dat dat dus al de helft was
Nou, dinsdagavond pas de reclame in de brievenbus gehad en woensdagochtend was het al uitverkocht. Fijne aanbieding. De folder loop tm 31 augustus, maar deze aanbieding was "Op=op".
Uiteraard zeggen ze dat. Maar als je aan de kassa staat scant hij 24 euro en dan mogen ze natuurlijk niet die prijs aanpassen. MHR: vreemd, hier kratjes in overvloed
Ik heb vandaag bij etos 2 dozen zwitsal billendoekjes gehaald. In 1 doos zaten 24 pakjes in. En 2e gratis. En heb 40e betaald.
Hier stonden ook nog zat dozen. Ben gisteren lopend geweest mrt de wandelwagen. Wat een gesjouw maar het scheelde genoeg