Via deze site Wisselkoersen.nl - wisselkoers, valuta omrekenen, dollar, euro, pond, yen kom ik op 12.77 uit.
Op dit moment volgens een valuta calculator 12,78 Euro. Maar dat kan morgen alweer anders zijn. De pond staat momenteel hoog ten opzichte van de euro. De huidige 12 pond komt op 15,33 euro uit. Dat zijn dus 36 pakjes voor 46 euro (wel de sensitive, 56 stuks per pakje).
dit staat alleen niet in de folder van vorige week en die aanbieding is ook geldig tot 5 aug. Dus ze moeten die korting wel geven. Ik ga ze morgen halen en neem de folder van vorige week mee, daarin staat die uitzondering niet.
Ze moeten het je idd geven! Ik ben benieuwd !!! Die folders liggen ook nog wel in de winkel denk ik !
ben geweest en ze moeten het gewoon geven. In de nieuwe folder staat idd muv zwitsal 12 verpakking, maar dat staat niet op de borden die ze in de winkel hebben hangen. Daar staat : muv mini's en geschenksets. Dus het is hun eigen fout. De oude folder loopt nog tot 5 aug, dus die aanbiedingen gelden ook nog en zo dus ook de 12 verpakking doekjes
Klopt, mijn ervaringen met Kruidvat zijn helaas niet al te best wat klantvriendelijkheid betreft. Heb ook een paar keer gemaild met hun klantenservice i.v.m. drukfouten in hun folders waardoor ik voor niks naar hun winkel ben gegaan. Ik zou op zijn minst excuses voor het ongemaak van hun kant verwachten maar helaas zelfs dat was teveel moeite. Daarom ga ik zeer zelden daar naar toe, vind het gewoon een rotwinkel.
Ja heb ze ook goedkoop gehaald ze kunnen t idd gooien op drukfouten etc etc, maar klant is koning. Heb vroeger in me tienertijd ook vaak in winkels gewerkt en ik weet hoe klanten kunnen zijn en nu ben ik soms ook zo (als het voor mij gunstig is, waarom niet )
echt zo balen ik ben vandaag bij een andere kruidvat geweest en ze deden het echt niet! ik had ze graag willen hbben voor dat geld!
Ik ben gewoon naar de kassa gelopen met 3 pakken, ze zei wel een andere prijs. toen gaf ik aan (wijzend naar dat bord waar t op staat) dat het 2 + 1 gratis is. Toen zei ze nog, ja maar niet op die pakken. Waarop ik zei: ohja, maar dat staat niet op dat bord en ook nergens anders in de winkel. Ik kom gewoon binnen, zie die aanbieding staan en pak wat ik nodig heb, dus als je me kan laten zien waar t wel in de winkel staat??? gaf ze aan dat t in de folder van morgen staat. OH is dat zo, maar vandaag is morgen niet toch??? ja maar zei ze het staat ook in de folder van vorige week.... Das fijn zei ik, maar ik kom gewoon de winkel in zonder enige folder, die lees ik ook niet en dus wil ik de actie waar ik nu voor kom.... en zo gezegd zo gedaan. Je kan t morgen ook zo proberen en als ze dan zeggen over die folder kan je altijd aangeven dat je geen folder gelezen heb, maar gewoon de winkel instapt en die aanbieding ziet. Niet iedereen leest die folders toch en al helemaal niet als je gewoon zo ff de winkel in komt. Das toch niet t eerst wat je doet als je een winkel inkomt... oh ff de folder lezen...wie niet waagt...
jayenriv goed gedaan!! ik heb nog dikke voorraad op zolder zag ik gister dus ik heb het niet geprobeerd anders had ik het ook zo gedaan hoor!
Hier ook geprobeerd en ze zeiden als gewoonlijk,nou het zal wel een foutje zijn! En bij een ander filiaal word weer wat anders gezegd,dus hier ook geen geluk helaas.