happybee.nl 15% korting op de nieuwe wintercollectie code: voordeel9 geldig t/m 31 oktober 2012 (je kunt dit niet tegelijk met 'gratis verzending' (komt voorbij in advertentiebanners) gebruiken, dus je moet niet op die banner voor gratis verzending happybee op bv. zwangerschapspagina klikken, want dan voegt hij die automatisch toe aan je bestelling in de vorm van een kortingscode twv 3,95 korting, en kun je bovenstaande kortingscode niet meer invoeren, moet je eerst weer wachten tot winkelmandje leeg gaat door tijd verstrijken, opnieuw spullen erin doen etc.). Meestal zal 15% korting een betere deal zijn dan 3,95 korting, maar hangt natuurlijk af van de hoogte van het bestelbedrag.
Voor de mensen met huisdieren of andere dieren. Bij agradi.nl 5 euro korting met de code 5euro (eenmalig te gebruiken)
15% korting bij Bulbby Jouw persoonlijke kortingscode is: WINBUL15 Klik hier om naar de webshop van Bulbby te gaan en maak direct gebruik van jouw exclusieve kortingscode van 15%. 10% korting bij Poobies Jouw persoonlijke kortingscode is: PBYFM123 Klik hier om naar de webshop van Poobies te gaan en maak direct gebruik van jouw exclusieve kortingscode van 10%. De kortingscode is geldig t/m 1 november 2012 11% korting bij Ik & Mijn Kind Jouw persoonlijke kortingscode is: YFM11 Klik hier om naar de webshop van Ik & Mijn Kind te gaan en maak direct gebruik van jouw exclusieve kortingscode van 11%. 10% korting bij PersonalGifts Jouw persoonlijke kortingscode is: wwkorting Klik hier om naar de webshop van PersonalGifts te gaan en maak direct gebruik van jouw exclusieve kortingscode van 10%.
SPARTOO.NL, herenschoenen, damesschoenen, sportschoenen, stadsschoenen 20% korting bij besteding van minimaal 150: FCHICK20 Geldig tm 30 november
10 euro korting ,prijzencircusvoordeel10 ,bij besteding 50 euro v&d en als nieuw lid ,welkom10 ook 10 euro korting
Little Department Store - Little Department Store 40% korting op alles tot en met zondag 18 november. WINTER 2012 - BOMBA, BENGH, MINI RODINI, KIDSCASE, SOFT GALLERY, POPUP SHOP, MUNSTER KIDS, GRO COMPANY (geldt niet voor Sprout by Gro en outlet en afgeprijsd artikelen). WAARDEBON/VOUCHER = FB40