Zwitsal geurbuiltjes ervaringen?

Discussie in 'Verzorging' gestart door cvm1985, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hallo,

weet iemand of die geurbuiltjes van Zwitsal zn werk doen?
    Ik heb per ongeluk een zakje koffiie in de verzorgingstas laten zitten en hoewel de tas weer helemaal schoon is gaat de geur er met geen mogelijkheid uit. Alle reservekleertjes stinken dus steeds :(
    Als die geurbuiltjes nou een beetje werken haal ik die wel even, liever dat alles naar zwitsal ruikt dan naar koffieprut ;)

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    In de kast vind ik ze de eerste paar weken erg lekker en sterk ruiken. Maar ik vind wel dat alleen de kleertjes die er direct tegenaan liggen de geur overnemen.

Ik denk dat het de geur van de koffie wel zal verhullen.

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

idd in he begin is de geur sterk maar ze liggen hier nu al ruim een half jaar in de kast en ze ruiken nog steeds :)

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hier doen ze het ook goed! Gewoon proberen!

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

waarom was je de tas niet even?

6. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Werken hier goed. Liggen echt overal. In de kledingkast, in de vensterbank. Zelfs in de stofzuiger (bij het filter) zit er een, die verspreid dan die geur met het stofzuigen, haha. Ruikt het hele huis naar Zwitsal.

7. Noek86

Noek86 Actief lid

9 jun 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    Ik gebruik ze hier ook! Ruiken heerlijk:D

8. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Ze werken echt heeel goed!

9. tulip

tulip Niet meer actief

ze werken idd super. Mijn meisje heeft vreselijk eczeem en kan alleen neutral verdragen, om toch een beetje zwitsalbaby gevoel te hebben, legde ik ze altijd in de kledingkast;)

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ook hier erg tevreden over deze geurbuiltjes..
    Binnenkort weer eens een paar bijhalen zodat ik nog meer Zwitsal in huis heb :D

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ruiken super!!!

12. Sandra G

Sandra G Actief lid

20 sep 2009
    152
    0
    0
    Ik heb wel eens de tip gelezen van iemand anders om in plaats van de (duurdere) geurbuiltjes, een blokje zwitsalzeep in een washandje ofzo te stoppen, geeft ook geurtje af en gaat langer mee! Heb het zelf nog niet geprobeerd, er ligt bij mij ook nog altijd een geurbuiltje in de kast! Mmmmm! Had voor Ruben het hele assortiment zwitsal aangeschaft, maar hij heeft een moeilijk huid, dus ik gebruik het nauwelijks...

Deel Deze Pagina