Hoi dames, Ik ben me aan het oriënteren voor een kinderstoel. Maar allemachtig, wat zijn er veel soorten! Ik zat eerder te denken aan de stokke tripp trapp. Maar ja, de basic stoel is 139 euro. Een zitje erin hoppa weer 40 euro. Een kussentje daar weer in en weer 35 euro. Een tafelblad erop en weer 50 euro. Zo wordt het wel een erg prijzig verhaal. Iemand ervaring met de stokke tripp trapp? Of iemand andere prettige ervaringen met andere type kinderstoelen? Tips graag! Bedankt! Groetjes, Gisella
Ik heb de chicco polly. Ben er zeer tevreden over. Makkelijk in gebruik. Lig en zit stand, makkelijk schoonhouden, in hoogte verstelbaar, met stoelverkleiner etc etc. Ik heb hem gekocht voor 119 bij babydump
Wij hebben de stokke en zijn er zeer tevreden over. Je moet je alleen niet alles laten verkopen: stoel en babyzitje heb je nodig maar een kussentje of tafelblad mis ik niet. Het idee van de stokke is juist dat ze aan tafel bij je zitten dus zonder tafelblad ertussen. En van het kussentje heb ik het nut niet begrepen, ze hebben een dikke luier aan dus waarom dan nog op een kussentje zetten? En als je bedenkt dat het een meegroeistoel is die tot hun 12e, 15e of 18e mee kan gaan dan is het niet zo duur. En als je het goedkoper wil, kijk eens op marktplaats daar staan er genoeg te koop.
Wij hebben ook de triptrap. Heb er wel een kussentje bij maar eigenlijk is het niet nodig. Tafelblad hebben we ook niet en nooit gemist, ze zit gewoon lekker bij ons aan tafel..
Hier hebben we een X-adventure Urban, beetje 't zelfde idee als die van Rebekka. Maar ben er hier niet tevreden over. Hij is erg lomp, neemt veel ruimte in, kindjes zitten er niet goed rechtop in en hij kan zonder blad niet goed bij tafel staan. Ze komt nu pas goed boven het blad uit. Ik vind het een ellende om 'm steeds schoon te maken, het eten zit overal. Hier eet ze vanaf dat ze bijvoeding krijgt zelf, dus dat geeft ook wat zooi, maar dan liever een stoel die makkelijk schoon te maken is. Voordeel is dat ie in ligstand kan. Hier heb ik 'm op marktplaats gezet en heb nu eerst een Ikea stoel. Hoor ik veel positieve verhalen over, hij bevalt hier ook goed. Ze zit er graag in, goed rechtop bij tafel, kindjes kunnen er al snel in en errrug goedkoop. Wil hier nog wel een keer een Stokke hebben, maar vindt 't nu even wat teveel geld.
stokke is idd ideaal!! Heerlijk hoe die stoel kan meegroeien. tis idd even een aanschaf maar dan heb je er zoveel jaren plezier van!! Wij hebben voor de eerste 1 gekregen, bij ons tweede kind hebben we er weer 1 gekregen en klein beetje zelf bijgelegd!! Onze kids zitten nu de komende tien jaar prima aan tafel altijd op de voor hun juiste hoogte! En ik vind de stoel zelf ook gewoon mooi, in meerdere kleuren dus altijd passend bij je interieur en niet zó schreeuwend als sommige andere stoelen.
Hier ook de stokke, geen tafelblad is niet nodig hoor, het idee is idd bij jou aan tafel, en dat is gezellig! Op marktplaats staan er idd heel veel te koop. De stokke koop je voor 18 jaar, is een goede investering volgens mij
Tiamo meegroeistoel echt een topding, goed stevig a la stokke achtig...iets sierlijker qua design kost 70 euro bij babydump geloof ik..ehct ideaaaal
wij hebben een meegroeistoel van Bambino ( kruidvat), 40 euro dacht ik, moet hem nog proberen, maar lees en hoor en goede verhalen over. En is dus ook een meegroeistoel.
Hier ook absoluut een stokke fan! ideaal in gebruik en je haalt de kosten er zo uit,want je kunt er echt wel een aantal jaren mee vooruit...
Ja, je doet natuurlijk wel heel erg lang met de stokke stoel. Goed om te horen dat het tafelblad niet nodig is. Dat scheelt al een hoop. Maar om hem nou 18 jaar op die stoel te laten zitten . Tegen die tijd mag hij wel een grote mensen stoel! Bedankt voor jullie tips. Ik zal de Tiamo en de Chicco ook zeker eens bekijken!
Hier een Brevi Slex. Staat ook een heel topic in baby en dreumes! Maar ja, voor een kinderstoel, wat zijn je wensen? Meegroeistoel of niet? Welk materiaal? Ligstand? Voetensteuntje? Kleur? Wel/geen tafelblad? Wel/geen stoelverkleiner? Bij een tafel of ook bij een bar? Traploos te verstellen of niet?
Tripp trapp fan! Heb via internet kussentjes van tafelzeil besteld: goedkoper en praktischer. Lekker aan tafel: werkt heel goed hier. Via marktplaats is een mooie tip.
Ik ben ook fan van de tripp trapp. Onze dochter zit inmiddels zonder babyset. Echt een topstoel! Wij hebben eerst een Chicco Polly gehad, maar al vrij snel toch een Tripp trapp gekocht. Veeeel fijner. Ik vond de Polly erg vervelend schoon te maken en vooral heel erg ongezellig. Met de tripp trapp zit ze lekker bij ons aan tafel, veel gezelliger. Ik heb er geen tafelblad bij, niet nodig.
Hier ook stokke triptrap eerst in de newbornset maar ze ging redelijk snel rechtop zitten en dan mag dat niet meer dus vanaf 4,5 maand in de gewone babyset met verkleiner ... Echt heerlijk en als mn dochter slaapt haal ik het er snel even af en kan mn stiefzoontje er lekker op zitten ideaal!
Hier eentje van Bopita. Makkelijk ding. Er zit een tafelblad aan die je eraf kunt halen. We hebben er een stoelverkleiner bij gekocht. Mochten we de stoel niet meer gebruiken, dan halen we stoel van het onderstel af, kantelen het onderstel, en voila een tafeltje met een stoeltje! Liefs
absoluut de stokke. Ze zijn mega stevig, wij zitten er als leidsters ook op. Mooi cadeautje voor als ze op hunzelf gaan