Wij hebben van kennissen een flesje zwitsal haarlotion gekregen. Er staat op dat het is om zeepresten uit het haar te verwijderen en het zorgt dat de haartjes lekker zacht worden. Maar moet je dit nou na het wassen in het natte haar smeren of juist als het droog is?
Ik ook.. de kraamverzorgster vroeg of we t hadden want dan kon je zo n kuifje maken en ruikt lekker zij ze... dus toen hebben we t maar gekocht
wij deden de haarlotion altijd in droog haar... vooral om het een beetje in model te krijgen, minder te laten pluizen en idd voor het lekkere luchtje
oke, gaan we dat proberen! Misschien blijft haar haar dan ook een beetje platter... haar haartjes groeien namelijk recht omhoog en ze zijn al vrij lang bovenop inmiddels.. punkie
Volgens mij is het de bedoeling om het in vochtig haar te doen. Heb het snel weggegooid, brr, zo'n sterke lucht, sloeg enorm op mijn longen. En van alle andere Zwitsaldingen kregen ze eczeem.
Als ze net uit bad komt gaat het in nat haar, gaan we 's middags bv naar oma doen we een beetje in droog haar. Babylotion in lotion dat je in de haartjes van je baby kunt doen, het is nergens voor nodig, maar het ruikt heerlijk!
Ik doe het ook in nat en droog haar. Als ze uit bad komt dan doe ik het er in nadat ik het uitgeborsteld heb om haar krulletjes weer terug te krijgen. Op droog doe ik iedere ochtend in de achterkant omdat dat geborsteld moet worden ivm draaien. Dan is het zo'n pluis stuk na het borstelen en met wat lotion zit het weer perfect Ik heb de lotion overigens in een 'planten'spuit gedaan. Vond het zo'n gedoe, die lotion liep meteen weer uit mijn handen en als ik het vanuit het flesje in haar haar wilde doen dan zat het overal behalve in haar haar. Dus nu een paar spraytjes, een speldje of stiekje en ze is klaar om te gaan
Mijn dochters haren stonden vanaf de geboorte ook omhoog, ze had toen ook een flinke bos. Ik ben toen na een paar weken begonnen met het naar beneden te borstelen en idd met lotion en een speldje. Ze heeft nu een mooi kapseltje
Nou vanmorgen gelezen denk dat we verschillende haar lotion hebben dan. Want hier staat niks over zeepresten. Hier ook in droog haar en als we direct na het basje/douchen weg gaan is het nat haar.
Hihi, ik had er echt nog nooit van gehoord. Maar ik vind mijn meisje al zo heerlijk ruiken, was daarom haar haartjes ook maar zeer zelden. Niets voor ons dus denk ik
haha, grappig: mijn kleine meisje heeft (helaas!) nog maar heel weinig haar dus als ik het gebruik (heel af en toe) is het na het bad en dan zijn haar haartjes ongeveer meteen al droog! Als ik het perse in nat haar wil smeren moet het er al in bad in
Ik gebruik het in droog haar, maar steeds heel weinig. Probeer de haartjes zo droog mogelijk te houden anders krijgt F.ay er last van. Erg handig om haar in model te krijgen of eigenwijze plukjes halt toe te roepen. Het ruikt ook erg lekker.
Ik doe het de ene keer in droog en de andere keer in nat haar! Maar had t ook nog nooit gelezen dat het was om shampooresten uit t haar te halen.
Je hebt ook Zwitsal haarGEL hoorde ik, dit is echt om de haren in model te brengen, maar dat bleef kennelijk helemaal niet zitten hoorde ik al een aantal keer?! Mensen hier ervaring mee?