Zwitsal haarlotion: in droog of nat haar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.932
    113
    Wij hebben van kennissen een flesje zwitsal haarlotion gekregen. Er staat op dat het is om zeepresten uit het haar te verwijderen en het zorgt dat de haartjes lekker zacht worden. Maar moet je dit nou na het wassen in het natte haar smeren of juist als het droog is?

2. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hmmm dit heb ik dus nooit gelezen. Ik doe het altijd in droog haar. Dacht lekker verfrissend, haha

3. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook.. de kraamverzorgster vroeg of we t hadden want dan kon je zo n kuifje maken en ruikt lekker zij ze... dus toen hebben we t maar gekocht:)

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij deden de haarlotion altijd in droog haar... vooral om het een beetje in model te krijgen, minder te laten pluizen en idd voor het lekkere luchtje :)

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.932
    113
    oke, gaan we dat proberen!
    Misschien blijft haar haar dan ook een beetje platter...;) haar haartjes groeien namelijk recht omhoog en ze zijn al vrij lang bovenop inmiddels..:) punkie

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Volgens mij is het de bedoeling om het in vochtig haar te doen.
    Heb het snel weggegooid, brr, zo'n sterke lucht, sloeg enorm op mijn longen. En van alle andere Zwitsaldingen kregen ze eczeem.

7. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Heerlijk haarlotion!
    Kun je in nat en droog haar gebruiken!

8. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Wat is haar lotion voor babys?

9. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik doe het altijd in droge haartjes. Om ze in model te krijgen. Schuifspeldje erin en dame is klaar :D

10. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik doe het ook altijd in droog haar.

11. sjak

sjak Niet meer actief

Als ze net uit bad komt gaat het in nat haar, gaan we 's middags bv naar oma doen we een beetje in droog haar.
    Babylotion in lotion dat je in de haartjes van je baby kunt doen, het is nergens voor nodig, maar het ruikt heerlijk!

12. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ik doe het ook in nat en droog haar. Als ze uit bad komt dan doe ik het er in nadat ik het uitgeborsteld heb om haar krulletjes weer terug te krijgen. Op droog doe ik iedere ochtend in de achterkant omdat dat geborsteld moet worden ivm draaien. Dan is het zo'n pluis stuk na het borstelen en met wat lotion zit het weer perfect :)

Ik heb de lotion overigens in een 'planten'spuit gedaan. Vond het zo'n gedoe, die lotion liep meteen weer uit mijn handen en als ik het vanuit het flesje in haar haar wilde doen dan zat het overal behalve in haar haar. Dus nu een paar spraytjes, een speldje of stiekje en ze is klaar om te gaan ;)

13. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Mijn dochters haren stonden vanaf de geboorte ook omhoog, ze had toen ook een flinke bos. Ik ben toen na een paar weken begonnen met het naar beneden te borstelen en idd met lotion en een speldje. Ze heeft nu een mooi kapseltje :)

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nou vanmorgen gelezen denk dat we verschillende haar lotion hebben dan. Want hier staat niks over zeepresten. Hier ook in droog haar en als we direct na het basje/douchen weg gaan is het nat haar.

15. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hihi, ik had er echt nog nooit van gehoord. Maar ik vind mijn meisje al zo heerlijk ruiken, was daarom haar haartjes ook maar zeer zelden. Niets voor ons dus denk ik :)

16. Zweden

Zweden Bekend lid

14 nov 2011
    711
    79
    28
    haha, grappig: mijn kleine meisje heeft (helaas!) nog maar heel weinig haar dus als ik het gebruik (heel af en toe) is het na het bad en dan zijn haar haartjes ongeveer meteen al droog! Als ik het perse in nat haar wil smeren moet het er al in bad in :p

17. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik gebruik het in droog haar, maar steeds heel weinig. Probeer de haartjes zo droog mogelijk te houden anders krijgt F.ay er last van. Erg handig om haar in model te krijgen of eigenwijze plukjes halt toe te roepen. Het ruikt ook erg lekker.

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik doe het de ene keer in droog en de andere keer in nat haar! Maar had t ook nog nooit gelezen dat het was om shampooresten uit t haar te halen.

19. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Droog haar... Werkt super om in model ye krijgen en ruikt heerlijk :)

20. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Je hebt ook Zwitsal haarGEL hoorde ik, dit is echt om de haren in model te brengen, maar dat bleef kennelijk helemaal niet zitten hoorde ik al een aantal keer?! :( Mensen hier ervaring mee?

Deel Deze Pagina