Zwitsal haarlotion: in droog of nat haar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Zowel de haarlotion en gel werkt voor geen meter bij de krullebos bij mn dochter. Het zit een half uur goed en zodra het spul ook droog is, krult het alle kanten weer op.

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Die haargel werkte hier voor mn zoon ook voor geen meter! Na een half uurbis het er weer uit! Toen hij een werd heb ik een pot van die knalgele goedkope gel gehaald in zo'n grote bus. En smeerde daar wat van in. Blijft wat langer zitten (net lang genoeg voor een bezoek of boodschap).

3. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Ik doe het op nat en droog haar.
    Ik gebruik het niet iedere dag. Vind het vrij sterk ruiken in het begin en je blijft het nog dagen ruiken, dus voor ons ook niet echt nodig.

4. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Kan in droog en nat! Op een dag dat ze niet in bad is geweest, doe ik het op haar droge haar.
    Als ze in bad is geweest, maak ik haar haar handdoek droog e gaat het op haar vochtige haar.
    Heeeeeerlijk ruikt dat :)
    Ik doe het btw ook niet elke dag! Geur is sterk en blijft min 2 dagen goed ruikbaar

5. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ik heb het gemengd met water en in een spuitfles gedaan en daar maak ik haar haar mee nat als ik haar staartjes in doe. Ik heb gewoon een spuitfles van een of andere kruidvat lak gekocht en die leeggegoten en goed omgespoeld

Deel Deze Pagina