Tuitbeker van tupperware

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Belinda, 12 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belinda

Belinda Lid

30 jan 2007
    8
    0
    0

Wie kan mij helpen aan een tuitbeker van Tupperware? Mijn zoontje heeft vanaf het begin van zijn geboorte problemen gehad met het drinken uit de fles. Hij is nu negen maanden en is helemaal fles af. ( jaja...voobeeldige moeder hé...) Hij drink nu z'n melk uit een tuitbeker en dit gaat super! Alleen het lukt hem alleen maar uit de beker van Tupperware.( antilekbekers moet hij weer te veel kracht voor hebben en dat lukt hem op één of andere manier niet...) En aangezien 1 beker maar erg weinig is, ben ik driftig opzoek naar een tweede... wie o wie kan mij helpen? (ze zijn namelijk niet meer te bestellen via Tupperware) uiteraard tegen een vergoeding!

Lieve groetjes Belinda

2. Hoi

kijk eens op marktplaats.
    Daar staat eigenlijk precies dezelfde foto als wat jij hebt.Misschien ervan af gehaald.
    als je tupperware tuitbeker invult komen er een paar tevoorschijn

groetjes Angela

3. Belinda

Belinda Lid

30 jan 2007
    8
    0
    0
    Hoi,

Die foto heb ik daar inderdaad vanaf gehaald, voor als een voorbeeld! Ik heb daar ook al wat biedingen gedaan...dus ik ben benieuwd.

Groetjes Belinda

4. misschien nog een tip.
    Bel een consulente op. Vaak hebben zij nog showmodellen,tegen dumpprijsjes. Misschien hebben ze er nog een.
    Ik heb toen veel gekocht wat showmodel was,echt zgan.

groetjes

5. Belinda

Belinda Lid

30 jan 2007
    8
    0
    0
    Goed idee! Heb het net gedaan, ze ging haar best doen... ze had nog wel een beker van de flipbeker(of zoiets..hihi) en die past ook in die handvaatjes van de tuitbeker en ze ging bij een collega nog opzoek naar een deksel...

Dussss...thanxxxxx voor de tip!

Lieve groetjesssss

6. liz1

liz1 Lid

29 jan 2007
    65
    0
    0
    Hey belinda,

Ze hebben ook tuitbekers die daarop lijken bij onze albert heijn te koop en bij de etos, misschien kun je daar gaan kijken.

Groetjes Liz

7. Belinda

Belinda Lid

30 jan 2007
    8
    0
    0
    Hoi Liz,

Ik ben gelijk even wezen kijken ,maar bij ons in de Etoswas het niet veel.
    Morgen kijk ik even bij de Appie :) Thanx alvast voor de tip!

Groetjes Belinda

8. liz1

liz1 Lid

29 jan 2007
    65
    0
    0
    Hoi Belinda,

Ik wens je succes nog met je zoektocht naar de goede tuitbekers, ik denk dat het wel een beetje verschild per Etos, bij ons is de Etos een eigen zaak die alleen die naam draagt, misschien dat dat verschil maakt.

Succes he.

Kusjes Liz.

9. Belinda

Belinda Lid

30 jan 2007
    8
    0
    0
    Niks bij de appie :cry:

Maaruhh...ik heb inmiddels via internet 1 beker gekocht ...
    Dus ik ben voor ffies geholpen ( zit geen deksel bij, maar bij tupperware gingen ze druk opzoek om er nog eentje te pakken te krijgen...)

Groetjes Belinda

10. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Deze mag dan op slot?

11. Belinda

Belinda Lid