als kleine baby neutral en weleda. Nu weleda en baby eco care van bij de Etos. Heb nooit Zwitsal gebruikt, alleen de proefmonstertjes geprobeerd maar Finn kon er niet tegen en ik vind het maar chemisch spul...
Voornamelijk noord- en zuid-holland. Een enkele op andere plaatsen. Op www.dirx.nl kun je de vestigingen vinden.
Hier ook de produkten van natalis, ruiken zo lekker! Verder neutral. Tegen de rest kan mijn zoontje niet zo goed.
bij ons kan je natalis producten in het winkeltje (thuiszorgwinkeltje, servicepaspoort) grenzend aan het consultatiebureau kopen...
Ik gebruik over het algemeen zwitsal voor mijn meisje, en omdat ik het zo lekker vind ruiken. Maar soms gebruik ik ook die probeer flacons (dan gaan ze ook een keer op ). Ze kan namelijk overal tegen, en heeft nooit een droge huid o.i.d.
Ik heb allerlei proefverpakkingen, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Weleda, Buriti Baby (The Body Shop) en Baby Eco Care (verkrijgbaar bij Etos). Het wordt effe testen wat Kindje straks het fijnst vindt. Ja, ik ben een geitenwollen sok ja. En dat betekent dat mijn zoon straks ook een geitenwollen sok wordt. En daar heeft hij het maar mee te doen.
Ik heb Zwitsal in huis ! Best stom uiteindelijk.. mijn vriend heeft ook een hele gevoellige huid , dus de kans dat ons kleintje dat straks ook heeft is groot..
Hallo, Ik heb voor in bad Balneum extra vettend (dat is toen door mijn huisarts aan mijn moeder door geschreven toen ik baby was,heb het zelf bij mijn eerste dochter ook gebruikt en ben er erg tevreden mee) Voor de billetjes heb ik ook balneum cream (waarom,geen idee,ik had bij mijn 1ste dochter Alessia sudo cream maar vond het maar niets en heb eigenlijk niet veel cream bij haar gebruikt,ze had altijd prachtige billetjes) Shampoo en haar lotion van Zwitzal Witte poeder van Natusan,en heb nog een proefje van Natusan voor in bad.
Balneum schijnt idd ook goed te zijn. Wij waren thuis allemaal erg gevoelig en hadden veel eczeem. Mijn moeder kreeg dit toen ook als tip, en heeft goed geholpen volgens haar!
Ik heb verschillende merken gekocht voor de verschillende producten zodat ik makkelijk kan uittesten. Helaas zaten er in die cadeaudozen weinig proefflacons.
Bij de eerste zwitsal gebruikt (en nog steeds) op een gegeven moment vooral die slaap lekker lijn, die ruikt heerlijk. Heb ook een keer dat bedtime spul van Natusan gebruikt, daar krijgt ze een hele droge huid van en het ruikt ook niet zo lekker vind ik. Bij 2e gaan we ook gewoon weer zwitsal gebruiken.
Ik heb diverse produkten van Zarqa in huis gehaald. Vind Zwitsal juist wel erg lekker ruiken, maar zit niet te wachten op al die (chemische) shit die erin zit. Nu heb ik dan wel de varianten met een licht hypoallergeen parfum genomen van Zarqa, want ik vind dit toch wel erg lekker ruiken en kan altijd overgaan op de parfumloze varianten als blijkt dat ze er niet goed tegen kan.
Ik ben helemaal fan van Zarqa!! Onze oudste dochter had nergens last van en hebben voor haar lekker Zwitsal gebruikt. Vind ik toch echt het lekkerst ruiken! Onze jongste dochter, nu bijna 7 maand had veel pukkeltjes en droge plekken rondom haar neus, wenkbrauwen en kin; leek op eczeem. Ben toen Zarqa gaan gebruiken, en haar huidje is nu helemaal gaaf! Moest toen wel de zalf elke dag op haar gezichtje smeren, en is nu niet meer dagelijks nodig. Ik gebruik wel af en toe de haarlotion van zwitsal, gewoon omdat het zo lekker ruikt, en daar heeft ze geen last van.
Ik hoor veel meiden zeggen dat zwitsal gekozen wordt omdat t zo lekker ruikt? Ik ga Etos eigen merk gebruiken, heerlijke geur, stukken goedkoper dan zwitsal en t belangrijkste DIERPROEFVRIJ. ZWITSAL is dat niet en ik kan niet met het idee leven dat er per jaar 100.000en dieren omkomen in labaratoria en dat alleen omdat o.a. zwitsal hun productielijn niet wil aanpassen. Als ik dat spul op mijn kleine smeer vind ik dat gewoon niet prettig. Misschien overdreven reactie maar komt meer omdat ik zelf dierenartsassistente ben en weet hoe t in de praktijk gaat
Hier ook Etos spullen aangeschaft (die kleine vakantieflesjes, om te proberen straks!) maar vooral met dezelfde reden.. dierproefvrij is belangrijk.. Het is natuurlijk ieder zijn eigen keuze, maar ik vind dierproeven met deze babyproducten ook belachelijk, dierenhuid is toch compleet anders..