Hoi meiden, Ik zit flink te dubben over welke verzorgingslijn in moet aanschaffen. Ik hoor wisselende verhalen over zwitsal, voornamelijk omdat er chemisch troep en parfum etc. inzit. Maar hoe zit het dan met zwitsal naturel, vrij van parfum en kleurstoffen. Iemand ervaring mee??? gr Bren
Sommige kindjes kunnen niet tegen de gewone Zwisal, omdat er parfum inzit. Maar je hebt tegenwoordig ook Zwitsal neutral inderdaad. Ik zelf heb de gewone Zwisal steeds gebruikt, omdat ik zoo lekker vind ruiken en de kleine reageert er goed op. Heeft je kindje last van een gevoelige huid, of komen er allergiën voor in de familie, heb je nog tal van andere merken waar een babietje waarschijnlijk beter op reageert, bijvoorbeeld Neutral. Maar een hoop andere merken, zoals volgens mij het Etos huismerk hebben tegenwoordig ook een lijn voor de gevoelige huid. Het is gewoon een kwestie van uitproberen, wat jij en je kindje het lekkerst.fijnst vinden.
Maar om even antwoord op je vraag te geven, sorry, ik dwaalde een beetje af.... Zwitsal neutral heb ik geen ervaring mee.
Ik heb wel de producten van zwitzal neutral...en ze bevallen goed! Vooral de badmelk is erg lekker! Ik heb het voor de zekerheid gehaald omdat ik zelf een gevoelige huid heb en niet overal tegen kan... Nou kan Finn ook tegen de gewone zwitsal...want ik heb het al een paar keer geprobeerd...ik had van die kleine verpakkingen gekregen in een kraamcadeau... Maar het is wel lekker spul! Die pot met creme is ook erg fijn! Hier bevalt het wel!
Ow...en volgens mij is de gewone Zwistal tegenwoordig ook hypoallergeen hoor...zag ik vandeweek nog op tv of in een blad...weet niet meer waar...haha!