welke spullen voor in bad?

Discussie in 'Verzorging' gestart door faye24, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ons meisje vindt het heerlijk om voor het slapen gaan lekker in bad te gaan. Aangezien ze nogal een droge huid heeft deden we dit in het begin niet. Aangezien ze nu ouder wordt en veel in de tuin en zandbak speelt, doen we haar lekker in bad. Meestal gebruik ik zwitsal schuimbad, om de dag goed inzepen en haartjes wassen.Alleen wordt haar huidje weer zo droog, we heeft de tip, wat is een goed product voor in bad en zeep? Alvast bedankt.

2. fafje

fafje Niet meer actief

balneum badolie!

ik doe zelf altijd druppeltjes normale babyolie in het bad...en alleen wat zeepvrije wasgel voor het lichaampje en haartjes shampoo...

daarna insmeren met massageolie van zwitsal (lavendellijn)

hier geen droog huidje, maar wordt wel ehct suuuper zacht

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Balneum gebruik ik ook. Flesje is alleen bijna leeg en huisarts had gezegt dat ik er dan gewoon wat melk met olijfolie in moet doen. Dit vanochtend bij mijn moeder gedaan omdat ik de balneum vergeten was en het werd heerlijk zacht.
    Ik gebruik de producten van zarqa sinds kort omdat zoon allergisch is van zwitsal maar zijn huidje blijft droog. Als dit op is ga ik de producten van Lief! proberen. Ik ben dus ook nog "op zoek" naar een zacht huidje...

4. fafje

fafje Niet meer actief

Badmelk van zwitsal voor een droog huidje helpt in elk geval NIET...daar wordt zo stroef van

5. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Ik gebruik weleda, ruikt niet echt super lekker..beetje naar natuurwinkel:) maar is wel super goed!

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    wij zijn sindskort ok over op weleda, echt superspul en eindelijk niet zo'n droge huid meer..

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    Ik zou van zwitsal iets pakken voor de gevoelige huid. Heeft ook 2 in 1 spul, is erg neutraal en droogt de huid niet verder uit.
    Daarna insmeren met wat babyolie en dan droogdeppen.

Wellicht helpt dat

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hier geen zwitsal ivm eczeem

hier gebruiken we balneum extra vettende badolie
    heb laatst bij de DA zemelenbadje gehaald, is ook voor droge huid enzo

Deel Deze Pagina