hallo hier, Ik heb hier een ongebruikt kraampakket staan. het was de bedoeling thuis te bevallen maar meneer wilde 4 en een halve week eerder komen dus werd het het ziekenhuis. En nu staat ie onwijs in de weg. Gratis af te halen in heerhugowaard.
Als je er nou niemand voor kan vinden, kan je hem ook doneren aan de Stichting Baby Hope. Zij zijn dringend op zoek naar dit soort producten om in ontwikkelingslanden de vrouwen daar ook een enigszins hygiënische bevalling te geven. Zie ook: http://www.stichtingbabyhope.org/
ik geef al alle kleertjes die te klein zijn en andere dingen die xander niet leuk vindt, of luiers die hij niet meer past (van maatje 2 had ik nog 2 pakken liggen). Of dingen die krijg en al heb al aan zo een soort gelijk doel. Dus dacht misschien kan ik ook iemand hier ermee blij maken, en inderdaad als niemand hem wilt gaat ie daar naar toe. Bedankt voor de tip in ieder geval
ken een meisje die zwaar christelijk is. 20 jaar en onverwachts zwanger. Slikte wel de pil. Dus eigenlijk geen sex voor 't huwelijk is het motto maarja blijkt dat veel mensen toch vozen met elkaar. Ze is nu zo'n 15 weken. Ze neemt wel haar verantwoordelijkheid en heeft het haar ouders verteld/ vriend. Gaat nu trouwen en is bezig voor een huis. Maar....ze studeerde en neemt een jaar rust om daarnaa weer te studeren. Ze heeft weinig geld en zoekt gratis spullen. Iemand die wat kwijt wil? Omg den haag. ik kom het ophalen.