Heerlijk! Gisteren naar Kruidvat geweest en Robijn wasverzachter gekocht met 1,- korting erop. Vandaag geprobeerd en... Mmmmm de hele bovenverdieping ruikt nu naar Zwitsal! Heerlijk gewoon Bekijk bijlage 407183 Nu hoor ik verschillende verhalen erover. De ene kiept er een halve fles in en ruikt de Zwitsal dan pas en ik gebruik een dopje en ruik je de Zwitsal erg goed! Hoe kan dit dan? Ik heb nog een oude wasmachine ook en ben niet zwanger Wie oh wie heeft hem ook? wat vind je er van? Ruikt het bij jullie na een dopje wasverzachter ook meteen of pas na een hele scheut? Deel je ervaring ben benieuwd!
Ik heb het wasmiddel en de wasverzachter en vind m geweldig! Ruikt zo lekker het ruikt idd niet zo sterk als de andere geuren, maar heel subtiel. Ik gebruik gewoon de hoeveelheden die ik normaal ook gebruik. Bij de jumbo was vorige week 2+1 gratis, heb nu ook leuk voorraadje
Lekker he! Had ik ook zien staan bij de Jumbo was toen nog aan het twijfelen haha en gisteren toch maar gekocht. Was te nieuwsgierig
Bij mij blijft de wasverzachter ook subtiel ruiken! Ik gebruik wel expres wasmiddel van Neutral zonder extra geurtjes!
Ik ruik het wel, maar het is zeker geen geur exlposie Ik vind het best duur spul voor een beetje een zwitsal luchtje aan je kleren. Voor mij was het leuk voor 1 keer, maar de volgende keer neem ik weer de "gewone" sterkere wasverzachter van Robijn en het huismerk wasmiddel.