Wat voor sloffen dreumes/peuter?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lente2013, 16 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lente2013

Lente2013 Actief lid

21 feb 2013
    130
    0
    16
    Tot nu toe heb ik altijd aapies slofjes voor mijn bijna 2-jarige gehad. Ik heb nu sloffen met een harde zool en klitteband gekocht, maar die trekt hij steeds uit. Hij heeft kleine voeten, dus aapies slofjes zijn in zijn maat nog steeds verkrijgbaar.

Welke sloffen hebben jullie voor je dreumes/peuter en maakt het nog uit of het harde of zachte zolen zijn? Is het bezwaarlijk zachte leren slofjes te dragen als ze al een tijd kunnen lopen?

2. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Zachte leren slofjes lijken me juist het beste, als je je bedenkt dat op blote voeten lopen het allerbeste is. Flexibele zolen zijn het beste en fijnste.

Ik was me juist aan het bedenken dan van die voorgevormde sloffen met rubberen zool/klittenbandsluiting eigenlijk wel warmer zouden zijn, maar het zijn bijna 'schoenen' dus ik hou het bij leren slofjes.

Mijn dochter heeft de Bambino slofjes maat L (maat 21). Die krijgt ze niet makkelijk uit. Maar er zijn nog veel meer merken die grotere maten hebben

3. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Kijk eens op Mockies.nl

4. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Wij hebben van die Boumy's, met wollen binnenzooltje (hoeft ze geen sokken aan want dat is hier een drama).

5. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Dochter heeft nog steeds leren slofjes aan (Bobux), maar ik wil wel eens op zoek naar iets anders. Deze leren slofjes worden meteen zo vuil (vooral het zooltje). Dit komt omdat ze soms ook even in de garage loopt daarmee, en de vloer is daar natuurlijk vuil.

Daarom zou ik toch graag iets met een rubberen zooltje willen...

Ik zag deze op de site van h&m.
    Product Detail | H&M NL

Ik wil morgen eens in de winkel gaan kijken om ze te passen.

Deel Deze Pagina