Onze dochter is gezegend met een flinke bos haar. Het is al weer behoorlijk aan het groeien(met 7 maanden af moeten knippen ivm helm) en het begint nu echt voor haar ogen te hangen steeds, ze heeft er zelf ook last van.. Scheiding blijft misschien een uur zitten (met lotion) en dan valt alles weer naar voren.. Alleen nu blijven speldjes, elastiekjes etc niet goed zitten. Iemand een idee welke elastiekjes wel blijven zitten??? Of andere tips?? Zo lang is het nu (en dan zit er nog een beetje scheiding in):
Ik vind de elastiekjes van de hennes, die met heel veel kleurtjes aan een kaartje, altijd goed blijven zitten. Anders misschien de pony knippen en de rest laten groeien?
Hier precies het zefde haar soort! Lekker zwaar naar voren net als mama Ik heb een pony geknipt anders is het geen doen. Voordat je een staartje in doet een beetje haarlotion in de haren doen werkt super. (helemaal prof nu met dit soort haar, maar alleen dan langer maar dat is lochisch )
Bij claire's heb je van die kleine gekleurde elastiekjes, die blijven hier altijd goed zitten (als ze ze er niet uit trekt..is ook weer iets van de laatste weken).... Hier valt het gelukkig mooi opzij, maar hangt het ook wel voor haar ogen als ze haar speldje/ elastiekje eruit trekt. Heb besloten binnenkort een keer met haar naar de kapper te gaan voor de puntjes te laten knippen, want het gaat niet kort!
Hier was het zo kort een half jaar geleden... ik heb echt zitten janken toen het werd afgeknipt samen met mijn kapster, ook al was het voor een goed doel.. Hier gaat dus echt de schaar er niet zomaar meer in..
de enige speltjes die hier blijven zitten zijn die krokodillen bek speltjes .... mja niet al te best voor de haartjes geloof ik
Je hebt bij de drogist van n heel bekend merk (kan dr niet op komen) klemmetjes waar in het bekje aan beide kanten n stukje rubber zit...die glijden er niet vanzelf uit Pfffft hoe heet dat merk nou toch
jeetje dat is ook wel erg kort geknipt! zonde zeg. ik heb kleine speltjes van de v&d, die blijven wel zitten. en die eleastiekjes die je normaal gebruikt voor vlechtjes of beugels? dat moet wel blijven zitten..
Zenner heeft ook van die beugelelastiekjes en je hebt hele lieve haarklemmetjes bij de hema die kan je weer leuk om het elastiek staartje heen klemmen. Doe ik vaak icm haarlotion van zwitsal.
Hier wordt helaas alles wat ik erin stop er weer uitgetrokken. Ik blijf het stug erin doen tot ze het niet meer doet *zucht* Tot die tijd zit haar haar de helft van de tijd aan haar neus vastgeplakt.
Dat is inderdaad kort, maar noodgedwongen natuurlijk... Kan me voorstellen dat je er voorlopig de schaar niet meer in wil zetten!
De eerste twee (2,5) jaar hebben we M's vrij kort gehouden (iets onder oor) met een korte pony. Gewoon omdat het te sprieterig was voor speldjes ed en die trok ze er ook gewoon uit . Toen wilde ze prinsessenhaar en voila. Inmiddels een lange bos en haar pony is zo goed als weg . Ik zou dus nu kiezen voor praktisch (ook voor je dochter, haar in je ogen is onprettig) en later voor de lange lokken
Hier de elastiekjes van de Claire's. Zijn kleine gekleurde elastiekjes, je hebt ze ook met bloemetjes/vlindertjes e.d. eraan. Blijven hier prima zitten en zijn erg leuk. Maar hier blijven eigenlijk alle speldjes wel goed zitten. Moet ze wel soms opnieuw in doen natuurlijk, maar gaat prima. Hier gaat er ook echt geen schaar in, nog nooit gedaan en dat gaat ook nog wel ff duren. Yasemin's haartjes vallen ook naar voren dus er moet echt wat in en staart/staartjes/vlechtjes of speldjes gaan prima.
En hebje Zwitsal gel al geprobeerd? Die is blijft wel goed zitten als je niet in de haartjes zit daarna. Het is een fijne gel die geen rommel of kleverige haartjes achterlaat zoals bij gewone gel.
Wat handig zeg Helpen ze ook bij 3 jarigen die hun clipjes en speldjes uit hun haren halen na 2 seconden