Ik heb de bodylotion maar ik vind deze ook totaal niet lekker ruiken. Daar komt ook nog eens bij dat, als de bodlotion intrekt, heel mijn huid plakkerig aanvoelt Net of ik me ingesmeerd heb met honing ofzo.
HiHi.. Ik heb de Buikbalsem alvast gehaald... Maar ik vind hem gewoon naar andere zwitsal producten ruiken eerlijk gezegd... xxx
ik heb de douchegel van zwistal mama, maar is niets mis meer hoor. Reukt alleen iets minder sterk dan de babylijn van zwitsal. Is dus persoonsgebonden.
Ik stond in de winkel te dubben tussen zwitsal en vsm puur mama buikbalsem. IK heb voor VSM gekozen. En die stinkt ook! Bleehh..
Ik vond hem ook niet lekker...heb de borstencreme van de Hema en de buikcreme (altijd uitverkocht bij Hema) nu bij (ik dacht) Kruitvat gekocht (paarse tube). Deze vind ik heerlijk!
Wat grappig Dacht dat ik de enige was en dat het waarschijnlijk door de zwangerschap zou komen. Had m gekocht met de intentie dat ik lekker naar baby zou ruiken, ik gebruik nl ook altijd de bodylotion van Zwitsal voor na het douchen. Maar niets is minder waar...ik vind hem behoorlijk raar ruiken, beetje goedkoop. Geen mamalijn voor mij dus meer van Zwitsal Ik gebruik nu ook de Olivia olie voor mn buik, deze ruikt erg naturel/fris en smeert lekker.
mmm ff gaan ruiken hoor.. Nee, niet echt lekker, maar zeker niet vies.. Hebben ze bij jullie daar een fabrieks(poep)foutje gemaakt misschien? O, zie ik net dat de TS ook uit Friesland komt hahwhahahaha..
Ik heb het ook.. Vind het niet vies ruiken, maar het korrelt inderdaad vrij snel. Gebruik nu Buikbalsem en Striea creme van de kruidvat (paarse tube) Die is heerlijk! Trekt ook lekker in de huid, en je huid voelt echt ontspannen en lekker fris aan.. En het ruikt ook nog goed.. EN Qua prijs ook wel iets voordeliger