Slaapzak

Discussie in 'Verzorging' gestart door 0Marleen0, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Marleen0

0Marleen0 Actief lid

1 apr 2011
    152
    2
    18
    Hallo dames,
    Mijn dochtertje slaapt in een winterslaapzakje zonder mouwen, met een lakentje en dun dekentje. Nu zijn alle mouwen van de slaapzakjes die ik haar gepast heb te lang en kun je ze niet omslaan omdat ze te smal zijn. Zodra ze dadelijk gaat draaien en het nog kouder wordt wil ik haar toch echt een slaapzakje met mouwen (die je evt, om kunt slaan) aangeven, zonder dekentje, weet iemand waar ik deze kan vinden? Ik heb die van de hema en prenatal geprobeerd....

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb een slaapzak van prenatal voor mn baby en als ik de mouwen omsla voor ik 'm aandoe zittn de mouwen hier eigenlijk prima. Ze liggen beiden ondanks slaapzak nog wel onder deken of dekbed hier, maar met een 4 seizoenen zak zou 't ook zonder moeten kunnen.

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    De combi- sleeper is een fijne slaapzak. Die zijn ook goed te koop op marktplaats, want nieuw zijn ze best prijzig. Maar daarin blijven de kindjes wel lekker warm.

4. 0Marleen0

0Marleen0 Actief lid

1 apr 2011
    152
    2
    18
    Bedankt voor de reacties! dan zal ik nog eens bij prenatal gaan kijken of ze er nu eentje hebben waar ik de mouwen van kan omslaan.
    Zag inderdaad die combi slaapzakken, wel prijzig inderdaad...zal eens rond gaan kijken!

5. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Ik heb de slaapzakjes ook bij de Prenatal gehaald, en de mouwen kun je goed omslaan.
    Ik heb pas geleden bij de prenatal nog een winterslaapzak erbij gehaald, zo'n witte waar met zilver opgeschreven staat : er was eens.........
    Daarvan kun je echt heel goed de mouwen omslaan, geen enkel probleem.

6. 0Marleen0

0Marleen0 Actief lid

1 apr 2011
    152
    2
    18
    Toevallig heeft mijn moeder het slaapzakje van prenatal met er was eens...gister gekocht om aan te doen als ze bij opa en oma gaat slapen, ga ik meteen even passen ;)

Deel Deze Pagina