Ik gebruik altijd zwitsal voor de kleine. Weet wel van iemand dat haar kindje er niet goed op reageerde (zitten toch allerlei stofjes in die het zo lekker laten ruiken, uiteraard). Mijn moeder gebruikte vroeger ook natusan. Was toen volgens mij het product om te gebruiken. In het ziekenhuis staat op de verlos en kraamafdeling ook zwitsal!
Ik heb in het begin alleen maar de produkten gebruikt uit m'n kraampakket, iets van Naturalis of zo. Zat in het pakket van Menzis. In bad deed ik badolie van Balneum, smeren met babyolie van Naturalis. Verder gebruikte ik eigenlijk niks. Ik heb nog steeds flesjes haarolie en bodylotion staan uit die pakketten van de oudste twee.
Ik had ook vanalles van Natusan i.v.m. het parfum gebeuren. (ben daar zelf ook erg gevoelig voor!) Wat bleek, meneertje zat dagen lang onder de uitslag! Omdat ik al nooit was met wasverzachter of iets dergelijks (kan ik zelf ook niet tegen), dacht ik meteen aan zijn verzorgingsproducten... Had nog wat zwitsal dingetjes liggen (kraamcadeautjes) dat dan toch maar geprobeerd, en de uitslag was na 2 dagen weg. Met zwitsal NOOIT meer uitslag gehad. Vraag me niet waarom . Heb nu dus al mn verzorgingsproducten van zwitsal, alles van natusan weggegeven. Bij blijft wel exzeem in zijn gezichtje houden maar gebruik voor zijn gezichtje altijd alleen water, heb zalf voor zijn exzeem en die helpt goed.
Onze man kan absoluut niet tegen zwitsal bodylotion. Hij kreeg er een ontzettend droge huid van. Hier Natusan en Kruidvat voor gevoelige huid. De badolie van die laatste is super!
jaa hier in het ziekenhuis ook ! en ze gebruiken pampers en pampers sensitive babydoekjes! ik heb daar ook opgelet en thuis gebruik ik die ook altijd, dacht altijd als ze zelfs in het ziekenhuis gebruiken dan is het vast wel goed