Lees net op Facebook dat vanaf volgende week robijn met een nieuwe wasverzachter komt: Zwitsal Lijkt me zo lekker ruiken , hele huis naar Zwitsal Wat vind jij ? Stinken of niet
Niet alleen wasverzachter, ook wasmiddel Ik hou van zwitsal, maar helaas hier een dochter die er niet tegen kan... Vraag me af of dat met wasmiddel dan anders zou zijn...
Ik kreeg het vanochtend ook van een vriendin van me te horen. Lijkt me echt heeeeerlijk! Ga het gelijk inslaan zodra het in de winkels te koop is.
ik vond het altijd erg lekker ruiken maar ben er een beetje van genezen ik heb nu ook al een tijdje geen zwitsal meer gekocht voor mn zoontje.
Grappig dat ik er zoveel enthousiaste reacties over lees, ook op m'n fb-newsfeed allemaal dolenthousiast. Haha, eerste wat ik dacht was;'Getver!'
Ik zei het net tegen mijn vriend en hij was meteen enthousiast haha. Ik ga het iig een keer proberen als het in de winkels ligt
OOOOHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEBBEN Vriend en ik hebben van de week zwitsal shampoo (voor vriendlief) en zwitsal shampoo met anti-klit (voor mij) gehaald. Oh heerlijk!!!!!! Zwitsal heeft ook en geurtje, die wil ik ook nog een keer halen