Ik heb de volle prijs betaald voor de wasverzachter, vind hem in de fles heel lekker maar niet heel fantastisch goed te ruiken als de was is gedroogd. Als hij eens in de aanbieding is neem ik hem wel mee, maar ik ga er zeker geen vier euro meer voor betalen
Ik heb net de wasverzachter gevonden, wasmiddel was op. Ben nu aan het wassen. Heb minder ariel erin gedaan en meer wasverzachter, ben benieuwd er zijn ook geurbuiltjes te koop zag ik
ook ik ben geslaagd! bij de jumbo.. heb wasmiddel en verzachter en het eerste wasje draait.. ben benieuwd! ik laat het straks weten
Ik heb alleen de wasmiddel gekocht (duur zeg, 6.99!!), en het ruikt inderdaad maar een beetje naar Zwitsal nu.. Misschien dat ik de wasverzachter ook maar koop voor 1 keertje.. Maar veel te duur om telkens te halen
Ik heb een scheut wasverzachter door een klein emmertje water gedaan en er de bovenverdieping mee gedweild Nu ruikt het boven licht naar zwitsal, vind het in ieder geval een betere optie dan door mijn was, want dan ruik ik niks
Nou bespaar je de 7 euro voor de wasmiddel. Net mn was gewassen en zelfs de euroshopper wasmiddel ruik je nog beter dan zwitsal/robijn.Mn was ruikt neutraal en geen zwitsal te herkennen. Dikke flop!!
ik heb wasmiddel en wasverzachter gebruikt en mijn wasje ruikt heerlijk naar zwitsal. eigenlijk de hele bovenverdieping heb wel erg royaal gebruik gemaakt van beide nu nog even afwachten hoe het is zodra de was morgen droog is
Nou, vandaag de zwitsal wasverzachter gebruikt, en je ruikt het aan je kleding voor 5 hele minuten, daarna niet meer pfffffffff. En zo'n fles kost dan nog 4,- ook nog. Misschien dat je kleding wel blijft ruiken als je ook de wasmiddel er van gebruikt, maar dat gaat mij te ver. Het is al duur spul, en als je 2 aan 3 wassen per dag draait, ben je zo door je flesje wasmiddel heen.
Ik kon alleen het wasmiddel vinden, wasverzachter was uitverkocht. Misschien van het weekend nog maar even rondkijken voor wasverzachter, had nu geen zin om speciaal op zoek te gaan Het is inderdaad best prijzig, maar ik ben maar alleen dus zoveel wassen draai ik nou ook weer niet
Uit interesse eens in de winkel gekeken. Lege schappen bij AH, Dirk en Jumbo. Verkoopsuccesje voor Zwitsal dus! Tip voor wie nog zoekend is: haal bij Miss Etam een proefzakje wasverzachter van de parfumlijn, dan krijg je een AH kortingsbon voor 50%
Ah dat is een goede tip, dankje! Ik had zelf al bedacht ik wacht rustig tot er een 1+1 gratis aanbieding is .
alleen geldig op de parfum robijn merken en niet de zwitsal. Helaas... gewoon wachten op de 1+1. (kon ik niet)
Heb je nu dan niet een hele gladde vloer? Balen dat de geur er na de wasmachine van af is, dan hoef ik m ook niet te halen.
Hier was hij ook uitverkocht. Wasmiddel was er nog wel maar vond dat belachelijk duur voor zo'n klein flesje. Maar als ik het zo lees is het niet eens de moeite om de wasverzachter te nemen als de geur zo snel weg is?
Oh thanx hihi, scheelt me weer een ritje naar die winkel . Ik wacht geduldig al was het lastig toen ik vandaag iemand met een fles in de kruidvat zag lopen haha. Maar mijn motto voor nu is, ik heb nog zo enorm veel wasmiddel en wasverzachter staan het is echt niet nodig, kijken hoe lang ik het voor elkaar krijg de verleiding te weerstaan .
Voor iedereen die graag heeft dat de kleding naar zwitsal ruikt: Zwitsal geurbuiltjes in de kast leggen. Denk dat dan beter werkt...