Die geurbuiltjes heb ik altijd in de kast onder de zoldertrap liggen. Daar ligt het beddegoed van ons en de kinderen, plus de reserve werkkleding van mijn man. Die kreeg vlqk na de geboorte van de jongste de opmerking dat hij vast onze dochter in bad had gedaan die ochtend😂 We hebben de kinderen echter nooit met zwitsal gewassen (alleen haarlotion), maar man heeft het er maar bij gelaten.
Goeie tip van dat dweilen met wasverzachter! Ga ik ook proberen, met allesreiniger ruik ik er weinig van (ajax). Heb ook van die geurhouders in het stopcontact, hou echt van geur .
dweilen met zwitsal gaat prima! helemaal geen strepen en vloer voelt prima dat ga ik vaker doen morgen proberen of het beneden op de tegelvloer ook goed werkt
Nou ik heb gewassen met Switzal gewone doucheschuimdem,schuimde amper gelukkig maar lekker ruiken doet het niet,toch maar de normale wasmiddel proberen
Heerlijk!! helaas heb ik nog heel veel wasverzachter staan. Manlief vind het wel lekker maar die is fan van zomerfris van robijntje want die ruikt zo jawel fris Ik ga het zeker halen.
Hier overal uitverkocht Wil er lekker de babykleertjes mee gaan wassen. Heb daarom de supermarktmanager van AH even lief aangekeken, die verwacht vanavond weer een levering binnen te krijgen en belt mij zodra deze geweest is.. SUPER SERVICE!!
Weet iemand of het ook geschikt is om voor het eerst je babykleertjes mee te wassen? Verloskundige vertelde dat je eigenlijk alleen met eucerin of neutral mag wassen. Iemand ervaring?
Ik zou de 1e baby kleertjes absoluut NIET met Zwitsal wassen !! Gewoon met neutral en een Zwitsal buideltje in de kast voor de geur . Zwitsal is het slechtste van het slechtste , in iedergeval de producten . Wasmiddel weet ik niet . Mijn moeder werkt op het ziekenhuis en er zijn toen testen gedaan en het aller slechte kwam uit Zwitsal en nivea . Het beste trouwens balneum .
Daarom vind ik het ook zo dom dat mensen kilo's Zwitsal inslaan voor hun ongeboren baby . Om er vervolgens achter te komen dat ze uitslag krijgen en alles weg te kunnen gooien Pff .
Ik zou de eerste kleertjes er ook niet mee wassen. Anders misschien een deel. Dekens wel maar lakentjes met neutral. Of idd geurbuiltjes maar die vond ik nooit zo geweldig. Sterke geur maar vooral een parfum geur ipv een mild zwitsal geurtje
De wasverzachter is hier in de buurt overal uitverkocht Best een goed excuus om nog even niet te hoeven wassen toch
Ja hier ook! Lekker wassen dit weekend! Ben inmiddels gebeld door AH dat ze binnen waren en heb meteen even ingeslagen.. HAMSTERREEEEEN!! Hahaha.
kunnen jullie niet beter wat zwitzal haarlotion op de kleding smeren als je het aan hebt? dat vlekt niet,en ruikt wel!