Zwitsal wasverzachter van Robijn

Discussie in 'De lounge' gestart door jumphola, 20 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Heb net een wasje gedaan en ruikt echt lekker! Heb ook de tip van dweilen met wasverzachter geprobeerd (niet met zwitsal) en m'n hele huis ruikt lekker :D.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind dat je het best goed ruikt! Nu ben ik ook niet zo zuinig met wasmiddel en wasverzachter haha.

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hier ook de wasverzachter. De lakens hangen in de gang te drogen en het ruikt heerlijk!

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier nog nergens te verkrijgen helaas :(

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

en nog meer mensen ondertussen gewassen en de kleren laten drogen? ruik je nog zwitsal? :D ik heb hem nog niet gebruikt... ga er volgende week de baby kleren mee wassen!

6. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag bij kruidvat geweest 2 zelfs ah ennn deka ze hebben m nergenssss ik wil m ook:(

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik heb het bolletje met wasmiddel gewoon in de machine tussen de was gezet en een flinke scheur wasverzachter in het bakje en nu ruikt het heerlijk!
    heb de gordijnen van de woonkamer gewassen :D

en heb ook de tip gebruikt van iemand hier om een beetje wasverzachter met water in een plantenspuit te doen, daar heb ik de achterkant van de bank mee ingespoten.
    dus de hele woonkamer ruikt nu naar zwitsal

ik hoop ook een keer op een leuke actie dan ga ik inslaan. ik vind het een succes qua geur maar je moet wel veel gebruiken en daar vind ik het toch wat duur voor

8. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb gisteren het zwitsal wasmiddel en wasverzachter gekocht. Ik kon het niet laten toen ik bij AH xl was. Vannacht gewassen ermee maar ik moet zeggen de kleding ruikt niet echt naar zwitsal. Nou heb ik een wasmachine voor 7 kilo en heb voor 4/5 kilo wasmiddel en verzachter erin gedaan omdat ik bang was voor een overload aan zwitsalgeur maar dat valt reuze mee. Volgende keer een beetje meer erin. :)

9. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Ik vind de geur ook tegenvallen. Net zelfs de was nog een keer gedraaid, omdat deze muf rook. Ik heb de wasmiddel en de wasverzachter gebruikt.

ik snap het niet want de robijn black velvet heeft zo'n sterke geur en dan gebruik ik alleen de wasmiddel.

best een tegenvaller dus.

10. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    Vanmiddag wasverzachter in huis gehaald, morgen lekker gebruiken :)

11. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Nou ik vind hem aardig geuren naar zwistal..

Heb nu wat kleding gewassen van de jongens en even opgehangen maar die hele kamer ruikt er naar! Heerlijk ik ga mn was maar in de woonkamer hangen haha.

En morgen maar weer het beddengoed even wassen :D

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik ben benieuwd hoe het is als het droog is!! Dan blijkt het dat de geur weg is:p

13. buonanotte

Nou was is droog maar ruikt nog lekker naar Zwitsal hoor :D

14. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hier is de was inmiddels droog en ik ruik nog steeds zwitsal.

15. Talvi

Talvi Niet meer actief

Hoeveel doen jullie van die Zwitsal dan? Ik ruik het echt niet meer nadat het buiten heeft gehangen..

16. buonanotte

Vol dopje wasmiddel en een half dopje wasverzachter

17. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    1 dopje wasmiddel en 1 dop wasverzachter.

18. Talvi

Talvi Niet meer actief

Hmm zoveel doe ik er dus ook in.. Nou ja ik maak deze flessen leeg en dan ga ik weer lekker Ariel gebruiken :)

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

Misschien ligt het er ook aan hoe warm je wast?

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik doe een vol dopje wasmiddel tussen de was en bakje wasverzachter helemaal vol. dan ruikt het super goed op 30 graden. dag later in ieder geval ook nog :D
    vanochtend een was op 60 graden gedaan maar die ruikt al veel minder dus ben bang dat zodra die straks uit de droger is de geur weg zal zijn.

Deel Deze Pagina