Heb net een wasje gedaan en ruikt echt lekker! Heb ook de tip van dweilen met wasverzachter geprobeerd (niet met zwitsal) en m'n hele huis ruikt lekker .
Ik vind dat je het best goed ruikt! Nu ben ik ook niet zo zuinig met wasmiddel en wasverzachter haha.
en nog meer mensen ondertussen gewassen en de kleren laten drogen? ruik je nog zwitsal? ik heb hem nog niet gebruikt... ga er volgende week de baby kleren mee wassen!
ik heb het bolletje met wasmiddel gewoon in de machine tussen de was gezet en een flinke scheur wasverzachter in het bakje en nu ruikt het heerlijk! heb de gordijnen van de woonkamer gewassen en heb ook de tip gebruikt van iemand hier om een beetje wasverzachter met water in een plantenspuit te doen, daar heb ik de achterkant van de bank mee ingespoten. dus de hele woonkamer ruikt nu naar zwitsal ik hoop ook een keer op een leuke actie dan ga ik inslaan. ik vind het een succes qua geur maar je moet wel veel gebruiken en daar vind ik het toch wat duur voor
Ik heb gisteren het zwitsal wasmiddel en wasverzachter gekocht. Ik kon het niet laten toen ik bij AH xl was. Vannacht gewassen ermee maar ik moet zeggen de kleding ruikt niet echt naar zwitsal. Nou heb ik een wasmachine voor 7 kilo en heb voor 4/5 kilo wasmiddel en verzachter erin gedaan omdat ik bang was voor een overload aan zwitsalgeur maar dat valt reuze mee. Volgende keer een beetje meer erin.
Ik vind de geur ook tegenvallen. Net zelfs de was nog een keer gedraaid, omdat deze muf rook. Ik heb de wasmiddel en de wasverzachter gebruikt. ik snap het niet want de robijn black velvet heeft zo'n sterke geur en dan gebruik ik alleen de wasmiddel. best een tegenvaller dus.
Nou ik vind hem aardig geuren naar zwistal.. Heb nu wat kleding gewassen van de jongens en even opgehangen maar die hele kamer ruikt er naar! Heerlijk ik ga mn was maar in de woonkamer hangen haha. En morgen maar weer het beddengoed even wassen
Hoeveel doen jullie van die Zwitsal dan? Ik ruik het echt niet meer nadat het buiten heeft gehangen..
Hmm zoveel doe ik er dus ook in.. Nou ja ik maak deze flessen leeg en dan ga ik weer lekker Ariel gebruiken
Ik doe een vol dopje wasmiddel tussen de was en bakje wasverzachter helemaal vol. dan ruikt het super goed op 30 graden. dag later in ieder geval ook nog vanochtend een was op 60 graden gedaan maar die ruikt al veel minder dus ben bang dat zodra die straks uit de droger is de geur weg zal zijn.