Ik ruikt het ook erg weinig nu heb ik dan wel alleen de wasverzachter had er eigenlijk meer van verwacht
Bij AH XL stond het, maar heb het niet gekocht door de tegenvallende ervaringen hier. Bovendien wil mijn man niet heel graag naar baby ruiken, dus zou ik het alleen voor de kids gebruiken en misschien het beddengoed.
Vind het toch ook best tegenvallen... Vanmorgen rook ik het nog maar heb net de was van de lijn gehaald en bij de meeste kledingstukken is de geur weg. Jammer, ga hem nadat het op is niet meer kopen. Had al van die geurbuiltjes dus hou ik het gewoon daar bij.
Ik doe altijd wasverzachter met water in een sprayfles en spray daar mn kleding/dekbed etc in,zo ruikt het elke dag lekker.
Je hebt van Robijn ook een speciaal spul voor. Kan alleen niet op de naam komen. Ik gebruik die spray altijd voor de gordijnen als ik de woonkamer heb schoongemaakt. Ruikt zo lekker dan evenals op mijn werkkleding. In de winter dragen we blouses, in de zoner polo's of gewone shirts. Die blouses blijven dus maanden in de kast hangen. Met die spray gaat het tenminste niet zo muf ruiken.
Je moet echt meeeega veel wasverzachter gebruiken wil je het ruiken , lekker goed voor het huidje van die kleintjes . Normaal gebruik ik niet eens wasverzachter . En als je het in de droger doet ruik je niks meer ! Dus je moet ook nog is alles opgangen ! En nog is veel geld uitgeven . Beetje teveel moeite voor Zwitsal geur . Maar volg je alles op heb je inderdaad een lichte Zwitsal geur . En ik had het echt wel geroken als het sterk zou zijn , ben alleen maar neutral gewend , dit was een mooie test om even te kijken of ons zoontje inmiddels tegen gewone wasmiddel kan . Als de kleren gedroogd zijn (op een lijntje) neigt de geur een beetje naar oude oma zeep / bejaarde huis geur . Niet echt lekker Zwitsal geurtje
Jakkes Zwitsalgeur.... Overigens.... over dat in de droger... hier ruik je ook nooit meer iets of amper. Welk middel kan er wel tegen? Of geen enkele?
Gisteren paar wassen gedraaid en ik vond het resultaat eigenlijk wel meevallen. Heb gewoon normale hoeveelheid wasmiddel en wasverzachter gebruikt (en dat is bij mij dus minder dan een dop vol) en was rook goed naar zwitsal. Ik hang mijn was altijd te drogen op zolder en in het trapgat. Toen ik 's avonds thuis kwam rook ik in de hal al zwitsal Overigens ruik ik geen zwitsal als ik aan het droge wasgoed ruik.... De bovenverdieping ruikt echter nog wel naar zwitsal en bij de broek die ik nu aan heb ruik ik een vleugje zwitsal als ik beweeg Maar op een of andere manier dus niet als ik gewoon aan het wasgoed ruik.
Mijn man erop uit gestuurd voor 2x wasverzachter wat in de aanbieding was, komt hij thuis met vloeibare wasmiddel en bonnetje had meneer niet meer. Dus kan nog even vooruit met mijn wasmiddel.... Ben wel erg benieuwd nu, ga er morgen lekker een wasje mee draaien.
Ik heb het ook gebruikt, gewoon normale hoeveelheid wasmiddel en wasverzachter en rook het echt goed hoor! Mijn hele trapgat rook er naar. Echt lekker!
Misschien ligt het er ook aan dat ik de was nu buiten droog ipv binnen. Morgen zal ik het eens binnen hangen,kijken of dat verschil maakt
Hier rook ook het huis naar zwitsal maar aan het droge wasgoed ruik ik niks meer. Kledingstukken die ik met een andere geur wasverzachter van robijn heb gewassen ruiken gewoon nog, zelfs nu ik het een dag aan heb gehad. Ik heb maar een flesje zwitsal parfum gekocht en spuit dat wel op de kleertjes...
Blijft de parfum goed n beetje hangen ? Hier nu de wasverzachter gemengd met water . En dat op de nog natte kleertjes aan de waslijn gespoten . Werkt ook wel redelijk .
Vind het wel een teleurstelling! Normaal gebruik ik Klein en Krachtig roze of black velvet, en die ruiken op zich al prima. Vandaag met Zwitsal gewassen, en de was ruikt gewoon helemaal nergens meer naar. Wel jammer! Daarbij ook nog erg aan de prijs.
Ik heb het nog een keer gebruikt, met 2 doppen wasverzachter ruikt het wel lekker. 1 dop is niet genoeg.. Helaas.