Ook ik kan het toch echt wel duidelijk ruiken hoor. Gewone hoeveelheid gebruikt.. Heb de tip over de vloer ermee dweilen ook geprobeerd, werkt top! Vloer wordt er mooi schoon van maar niet te glad ofzo (laminaat en tegelvloer). Ook de tip om de gordijnen ermee in te sprayen werkt goed, het hele huis rook naar zwitsal
Hier was de wasverzachter helaas uitverkocht dus ik heb alleen het wasmiddel. Overigens wel belachelijk duur: 8 euro voor 1 fles :-o Ben benieuwd. .
Wat misschien nog wel een puntje is waarom sommigen niks ruiken is dat het wasmiddel alleen voor koud en op 30 graden wassen is. Kijk maar op de voorkant van de fles
Woww!! Hier 3,50 betaAld bij kruidvat 😳 Hier ruikt het ook lekker, zelfs nadat het gedroogd is. Ik heb normale hoeveelheid gebruikt.
Hij is hier (in Haarlem) echt nergens te verkrijgen. Bij AH niet, Dekamarkt niet, Jumbo niet, Kruidvat niet... Heb alleen de wasmiddel van Zwitsal kunnen krijgen.
Haha, in het verzorgingshuis waar de oma van mijn man woont ruikt het heel sterk naar appelmoes, dus ik hoop niet dat morgen alles naar de appelmoes ruikt als ik hem uitprobeer Dekamarkt in Haarlem is naar mijn weten nooit zo van de aparte nieuwe dingen geweest. Hier in de Hoogvliet (nieuw-vennep)ook nooit zo van de aparte dingen. De hele week al in het schap zitten kijken, maar niks. Toevallig zag ik het nu vandaag ineens staan dus gelijk maar meegenomen.
Je kunt overigens ook zelf wasmiddel maken met een blokje zwitsal zeep 😉 ik heb dit al vaker gedaan, werkt ook goed!
Haha inderdaad! Nu kom ik daar daarom ook nauwelijks. Ik had vandaag toevallig bij jumbo gevraagd wanneer zij het binnenkrijgen. Vrijdagavond dus.
Zeep heb ik in de ondergoed la liggen, vind er alleen weinig geur afkomen. Ook de Zwitsal geurbuiltjes ruik ik vrij kort, die van Robijn (Morgenfris) zijn echt sterk.
Ik heb eergisteren voor het eerst gewassen met de zwitsal wasverzachter en vind het echt een tegenvaller! Als je met je neus in de fles hangt is het heerlijk, maar er blijft vrij weinig over van de geur na het wassen en drogen ( kleding drogen we op een rekje, de rest in de droger of buiten natuurlijk )
Ik dacht dat het in principe hetzelfde was, zouden de Zwitsal builtjes niet uit het assortiment gaan? Of is er daadwerkelijk verschil qua geur?
Wij vanmorgen 4 bij kruidvat? Raar! Als ik van tevoren naar het prijskaartje had gekeken, had ik het trouwens niet gedaan
Vandaag voor het eerst gewassen ermee. Ik ruik het wel lichtjes als het net uit de machine komt, ben benieuwd of het nog ruikt als het buiten is opgedroogd.
Ik heb nu paar keer de wasverzachter gebruikt. Het valt tegen , het vervliegt heel snel, of je moet 1/3 van de fles erin doen. Volgende keer ga ik de wasmiddel proberen, jammer dat het zo duur is.
Bij onze jumbo staat er al sinds de start van de 'robijn-zwitsal' release een bordje: Onze excuses, dit product is tijdelijk niet leverbaar... En verder is het bij ons ook nergens in de omgeving verkrijgbaar, ben wel benieuwd, lijkt me een fijn luchtje voor alle babykledingwasjes!
Zoals vele al gezegd hadden; ik vind het een aanfluiting. Ik ruik het nauwelijks als ik het uit de machine haal en zodra het droog is is de lucht weg. Misschien wel in combinatie met de wasverzachter, maar ik vind het vies tegenvallen.
Ik heb gemaild met Robijn; Het spijt ons te moeten vernemen dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. De opbouw en het karakter van de Zwitsal geur is bestemd voor baby-producten en daarom vrij mild en zacht en wellicht niet zo overweldigend als u had verwacht bij andere sterkere parfum-varianten van Robijn wasverzachter zoals de nieuwe Creations. Mocht u een sterkere intensere Zwitsal geurbeleving willen, dan kunt u de dosering van de wasverzachter verhogen. Wij danken u voor het doorgeven van uw ervaring en hopen u voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben horen wij dat graag.